אזור התעשייה: הכירו את נתנאל בן שושן, עורך 'לא סותם תפה' בגלי ישראל

עוד לפני שהוא קם מהמיטה בבוקר הוא כבר בודק את ההודעות בווטסאפ וסוקר את אתרי החדשות. רק אחר כך אפשר לפתוח את הבוקר בשקט

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/14 15:58 כ באדר א'

אזור התעשייה: הכירו את נתנאל בן שושן, עורך 'לא סותם תפה' בגלי ישראל

נתנאל בן שושן (27), נשוי ואב לשני ילדים, מתגורר ביישוב יקיר שבשומרון, בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת אריאל ועורך ומפיק את אחת מתוכניות הדגל של רדיו גלי ישראל 'לא סותם תפ'ה' עם אראל סג"ל בחצי השנה האחרונה

איך התחלתי ומה עשיתי קודם: עוד כשהייתי סטודנט בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל התחלתי את דרכי בתקשורת כסטאז'ר ברדיו "מהות החיים" של קבוצת אריסון בתפקיד מפיק ועורך משנה של תכנית האקטואליה "משקפת". התקופה בה עבדתי ב"מהות החיים" הייתה מאוד משמעותית עבורי, שם נפגשתי עם דעות מגוונות להפליא ולראשונה עם הלחץ של תכניות האקטואליה בבוקר. לאחר מכן הצטרפתי לרדיו "גלי ישראל" בתור מפיק ברצועת האקטואליה ובתוך זמן קצר קיבלתי את תפקיד עורך אחד מתכניות הדגל של התחנה "לא סותם ת'פה" של אראל סג"ל.

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: כל בוקר בתוכנית אקטואליה שעוברת בשלום זה הישג, לחץ הזמן ובחירת הנושאים והמרואיינים מאוד מאתגר ודינאמי. בנוסף התכנית הינה תכנית של דיונים ופולמוסים והאתגר הוא להצליח לתת ביטוי הוגן לשני הצדדים, כך שכולם יוכלו לשמוע ולהשמיע את דעותיהם ללא הבדל בין דעה, דת , גזע ומין. אנחנו יכולים להתגאות שאצלנו כל אחד יכול להשמיע את דעתו גם אם היא מעצבנת. כמובן שנגיב בחזרה..

פספוס אחד בקריירה: לאחר פטירתו של הרב עובדיה זצ"ל רצינו להעלות את ראש הממשלה בנימין נתניהו לשידור, הצלחנו אבל במקום להעביר את השיחה לאולפן ניתקתי אותה בטעות. כך חולפת לה תהילת עולם. (לא לדאוג הוא עלה בסוף...).

רגע אחד לנצור: לאחרונה התלוותי למשלחת הגדולה של חברי הכנסת לאושוויץ. מבחינתי לעמוד במפעל המוות המטורף הזה ולדווח על כך ששישים חברי כנסת ישראל צועדים, מלווים במשמר הכנסת ודגלי ישראל, על פסי הרכבת שהובילו מעל למיליון יהודים לטבח היה רגע משולב של גאווה, כאב ותחושת שייכות משמעותית לעם ישראל.

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר: מיד לאחר כיבוי השעון המעורר בפעם המי יודע כמה, אני נכנס אחוז חרדה לווטסאפ , סוקר את אתרי החדשות ומקווה שהעולם כמנהגו נוהג ואני לא צריך להפוך את כל הליין אפ שבניתי ערב קודם.

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך: מרואיינים שנקבע איתם ראיון ומבריזים בלי להודיע.

איך נראית השבת שלך: זמן איכות עם המשפחה והחברים. כמובן קריאה מדוקדקת של כל העיתונים ומציאת זמן גם להדביק את הפער המצטבר בכל הספרים שמחכים ליד המיטה.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו: נראה כי מצב בתעשייה מתחיל להתאושש מהמשבר אשר פקד אותו ומתחילה תקופת הסתגלות למצב החדש. התעשייה מנסה, ובמידה מסוימת מצליחה, להתאים את עצמה לקדמה על ידי פתרונות כמו העלאת תכנים לאינטרנט ונתינת אפשרות להאזין לתכנים בזמן הנוח לגולשים, בניגוד למצב בעבר. הרדיו בפרט נמצא כיום במצב הרבה יותר טוב משאר גופי התקשורת מכיוון שהוא מדבר אל האנשים והוא הרבה יותר זמין, בעיקר במכונית, שם אנו מבלים חלק ניכר מהיום.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן