אזור התעשייה: הכירו את מור בן חמו

פרופסור אמיר חצרוני זרק אותה מהרצאה כי קראה עיתון, היא ירושלמית בנשמה שמתגוררת בכלל בראשון לציון והרגע הטוב בשבוע הוא מבחינתה ההאפי האוור במשרד ביום חמישי. הכירו את מור בן חמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/14 15:57 ה בכסלו התשעה

אזור התעשייה: הכירו את מור בן חמו

מור בן חמו, 25, רווקה מראשון לציון (ירושלמית בנשמה אבל כרגע בראשון לציון. לפחות ברחוב ירושלים). משמשת כיועצת תקשורת במשרד יחסי הציבור "בלומברג תקשורת". מדבררת גופים שונים, בין השאר מועצת קרית ארבע חברון.

מור בן חמו

איך התחלתי ומה עשיתי קודם: התחלתי בלימודי תקשורת עיתונאות ומזרח תיכון באוניברסיטת אריאל (חצרוני היה מרצה שלי ואף הוציא אותי משיעור כי קראתי עיתון), כשמטרת העל הייתה להגיע לייעוץ תקשורתי ודוברות. אחרי הלימודים השתתפתי בקמפיינים פוליטיים, ביניהם לראש המועצה המקומית בבית אל וכן עם מטה הבית היהודי בבחירות המוניציפליות בעיריית ירושלים, חוויתי קצת את עולם הפרסום במשרד "ענבר- מרחב- ניסן", ובעיקר הבנתי שהכיוון הוא לגמרי יח"צ, דוברות, כתיבה ומה שביניהם.

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: ניהול הדף "דוסים מצייצים" שם גם זכיתי להכיר הרבה חברי פייסבוק שהפכו לחברים הרבה מעבר למסך ולקבוצות הוואטסאפ.

פספוס אחד בקריירה: אני עוד צעירה ב"קריירה". טרם פספסתי אבל אני מניחה שעוד אפספס, כשעושים הרבה מפספסים כמה דברים קטנים בדרך. כמו שאומרים "מי שלא עושה- לא טועה", אז אני מתכוונת לעשות הרבה וחשוב שההצלחות יהיו יותר מהפספוסים.

רגע אחד לנצור: האפי האוור במשרד מידי יום חמישי (יש גם הרינג לאשכנזים שבינינו...)

מה את עושה כשאת קמה בבוקר: מתחרטת שלא הלכתי לישון שעתיים קודם.

מה את הכי שונאת בעבודה שלך: את זה שההתמכרות לקפה ועיתונים החריפה. וגם לפייסבוק.

איך נראית השבת שלך: חוזרת להורים באוויר הצלול בבית אל. ואז- נשיקות לאחיינים, מיטה, אוכל, עיתונים, ספרים. וחוזר חלילה.

מודל לחיקוי במקצוע: היא לא במקצוע אבל היא בהחלט ראויה לתואר "מודל לחיקוי"- אילנה דיין. היא עיתונאית- חוקרת שעושה עבודות תחקיר מופלאות ומעוררות השתאות, ולאחר מכן היא מגישה הכל בצורה תכליתית, רגישה והמיטבית ביותר. בסופו של דבר גם כיועצי תקשורת אנו נדרשים להגיש סיפורים.

איך את רואה את מצב התעשייה בימינו: בדיוק כפי שהעיתונות הכתובה עוברת לדיגיטל כך גם עולם היחצ והדוברות, מבחינתי, כמכורת רשת, זה מבורך. מי שמכיר אותי יודע שהפלאפון על אפליקציותיו, הוא החצי השני שלי.