אזור התעשייה – הכירו את אשר יאיר סוזין, מנהל תיקי יחסי ציבור בפרסומי ישראל

אם אשר לא מתעצל הוא קם בבוקר לשחות בבריכה בהר הצופים, אבל ברוב ימות השבוע הוא מתעצל, הוא מעריך את אברי גלעד כי הוא אומר את דעותיו ומתעצבן כשחושבים שהוא יחצ"ן של מסיבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/14 14:06 יא באדר ב'

אשר יאיר סוזין, בן 27, נשוי ואב לילד, מתגורר בירושלים ומשמש כמנהל תיקי יחסי ציבור בחברת הפרסום 'פרסומי ישראל' בשנה האחרונה.

(צילום: פרטי)

איך התחלתי, מה עשיתי קודם: בשנת 2009, כסטודנט לתואר ראשון, הצטרפתי לתנועת "אם תרצו" באוניברסיטה העברית. הייתי פעיל בתנועה במהלך התואר הראשון ושימשתי כדובר התנועה באוניברסיטה במשך שנתיים. בשנת 2011 שימשתי כדובר ועוזר פרלמנטרי של ח"כ אנסטסיה מיכאלי ממפלגת ישראל ביתנו. עם תחילת התואר השני שלי בתקשורת פוליטית לפני כלמעלה משנה, התחלתי לעבוד במחלקת יחסי הציבור של "פרסומי ישראל".

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: ראשית, כאשר עבודת יחסי הציבור שאני עושה עוזרת ללקוח לקדם את מטרות המוסד או הארגון בראשו הוא עומד. כאשר לקוחות שלי בתחום החינוך והחסד מקדמים את הפעילות שלהם בעזרת העבודה שאני עושה, אני בהחלט רואה בכך הישג. שנית, הקורס אותו אני מעביר במכללת הדסה על שיווק פוליטי לציבור הדתי לאומי הוא בהחלט הישג.

פספוס אחד בקריירה: כמו כולם גם אני עשיתי טעיות במהלך הדרך ומכולן למדתי. קשה לי להגדיר את אחת מהן כ"פספוס".

רגע אחד לנצור: אביגדור ליברמן מבקש מהמאבטח האישי שלו לצאת מישיבת סיעה בכנסת מחשש להדלפות. למאבטח שלום....

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר: כשאני לא מתעצל, אני הולך לשחות במרכז הספורט בהר הצופים ואז זז לעבודה. לצערי אני מתעצל ברוב ימות השבוע.

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך: שאנשים לא מבינים מה אני עושה וחושבים שאני יחצ"ן של מסיבות

איך נראית השבת שלך: השבת שלי כולה מוקדשת למשפחה, לאשתי ולבן שלי

מודל לחיקוי במקצוע: בכל תחנה מקצועית שעברתי בה למדתי רבות מהאנשים שעבדו איתי. מעבר לכך, גם אברי גלעד הוא מודל לחיקוי. איש תקשורת הגון, צנוע ומקצועי שלא מפחד להגיד את האמת שלו על אף הביקורת שהוא סופג מהעמיתים שלו, שלרוב לא מזדהים עם עמדותיו. הוא מנצל את התקשורת ואת מעמדו על מנת לקדם נושאים חברתיים ולאומיים בלי חשש של "מה יגידו". הוא איש תקשורת אובייקטיבי שיודע לשאול את השאלות הקשות ביותר שהולך עם האמת שלו עד הסוף.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו: לשמחתי התעשייה בפריחה. ישנו ביקוש הולך וגדל לשירות הייעוץ התקשורתי, הדוברות ויחסי הציבור היות וארגונים ומוסדות מבינים את חשיבות הדבר ואת השפעת התקשורת על דעת הקהל.