אזור התעשייה: הכירו את אוריה דסברג

היא ניהלה את תחום השיווק בחברת תרופות בינלאומית ואז את עמותת התיירות של גוש עציון. הכירו את אוריה דסברג, מנהלת ההסברה והפיתוח של עיר דוד שעובדת במלא הכוח, גם עם חמישה ילדים בבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/14 15:26 ג בניסן התשעד

אוריה דסברג נשואה ואם לחמישה ילדים. מתגוררת ביישוב תקוע ומשמשת בשנה וחצי האחרונות כמנהלת ההסברה והפיתוח בעיר דוד

(אוריה דסברג)

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: מיסוד צעדת הל"ה מדי שנה במסגרת מיתוג גוש עציון. בעיר דוד אני עובדת כשנה וחצי. ההישג הכי משמעותי מבחינתי הוא החיבור לכל כך הרבה גופים לתהליך המדהים שקורה בעיר דוד. עשרות גופים: פרטיים וממשלתיים ואלפי אנשים פרטיים שותפים היום לחזון האדיר של שיקום והאדרתה של עיר דוד- בירתה של מדינת ישראל מזה למעלה מ 3000 שנהאיך התחלתי, מה עשיתי קודם: ניהלתי שיווק בחברת תרופות בינלאומית ולאחר מכן ניהלתי את עמותת התיירות בגוש עציון. הובלתי יחד עם ראש המועצה הקודם את תהליך המיתוג של גוש עציון וקדמנו עשרות פרויקטים תיירותיים לאזור.

פספוס אחד בקריירה: לא מיציתי את הזמן עם סבתי זכרונה לברכה שנפטרה בגיל 70 והשאירה לי חלל גדול מאוד בבטן. אני מאמינה שאם הייתי מקדישה לה יותר זמן, על חשבון הריצה אחרי הקריירה הייתי יוצאת נשכרת מאוד.

רגע אחד לנצור: 3:30 לפנות בוקר, קור של 2 מעלות, 50000 ילדים עומדים למרגלות גבעת הקרב של הל"ה ושרים התקווה.

וגם: רגע גזירת הסרט בחנוכת בית המעיין בעיר דוד. תחושה שהלא יאומן קורה. 8 שנים של בניה בתוך מתחם חפירות מהמורכבים ביותר בארץ הסתיימה. מן הרגשה שכשרוצים הכל אפשרי.

מה את עושה כשאת קמה בבוקר: נשארת במיטה עוד לפחות 15 דקות ומתחבקת עם הבן הקטן שלי בן ה 2.5

מה את הכי שונאת בעבודה שלך: התלות באנשים אחרים כדי להניע מהלכים גדולים. מנגד- חלק מהאתגר והסיפוק זה השותפות של אותם גופים.

איך נראית השבת שלך: הרבה שינה, המון זמן עם הילדים. בנחת. ברוגע. ספר טוב וקפה בבוקר למיטה

מודל לחיקוי במקצוע: שילוב של המון אנשים טובים שנקרים בדרכי בדרך ומכל אחד אני אוספת המון תכונות טובות. אני לומדת כל יום. הבוס הנוכחי שלי - מנכ"ל עמותת אלע"ד - דודלה בארי הוא אישיות מיוחדת במינה שאין יום שאני לא לומדת ממנו על צורת ניהול נכונה, התייחסות לאחר ותודה לבורא עולם.

איך את רואה את מצב התעשייה בימינו: אני מרגישה שאני חיה קצת בבועה. חיי סובבים סביב עיר דוד והעשייה שבה. אני כן יודעת להגיד שיש בי גאווה אדירה אל מול ההצלחות של הדור שלנו בכל תחומי העשייה. העובדה שחבר'ה צעירים, למרות כל הביקורת שיש היום על ההשקה בחינוך ובכלל, מצליחים להגיע להישגים כל כך מרשימים היא מדהימה בעיניי.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368