אור רייכרט יפתח משרד פרסום חדש

אור רייכרט ששימש כאיש הקראייטיב בזליגר-שומרון עוזב את השותפים. אליו חובר נריה כנפו לטובת פתיחת משרד פרסום חדש שיתמקד במגזר הדתי לאומי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/05/15 16:42 טז באייר התשעה

אור רייכרט יפתח משרד פרסום חדש
באדיבות המצולם/רנה גרשי לוי, צילום: באדיבות המצולם/רנה גרשי לוי

אור רייכרט יפתחו משרד פרסום חדש, כשאליו יחבור נריה כנפו כמנכ"ל. על הצד הקרייאטיבי יהיה רייכרט, אשר שימש כשותף במשרד זליגר שומרון רייכרט תקשורת ועסק בתחום הפרסום, בין היתר מול ארגון רבני צהר, המרכז האקדמי הרצוג ועוד, וכנפו, בעברו ראש המטה של שמעון ריקלין בפריירמיז הבית היהודי וראש המטה של ח”כ לשעבר יוני שטבון בעבר, ישמש כמנכ"ל במשרד.

רייכרט אישר לכיפה כי הוא נפרד ממשרד יחסי הציבור זליגר שומרון ויוצא לדרך חדשה. לדברי רייכרט הפרידה נעשתה ברוח טובה, וכי הוא מאחל הצלחה לאיתן זליגר ואמנון שומרון שותפיו הקודמים. “היו לי שנתיים וחצי מדהימות במשרד שהקמנו. הובלנו מהלכים פרסומיים וקריאייטיבים שלא נראו במגזרינו", מסר רייכרט. "אמנון ואיתן היו שותפים נפלאים, נמשיך לשתף פעולה אבל בפלטפורמה אחרת”.

"אחרי כמה קמפיינים מרתקים ועשייה פוליטית ותקשורתית בשנים האחרונות החלטתי להקפוץ ראש לעולם הפרסום”, מסר שותפו החדש נריה כנפו. "לכבוד הוא לי להצטרף לאור רייכרט המוכשר ליצירה משותפת במשרד פרסום חדש ופורץ דרך”.

ממשרד זליגר שומרון תקשורת אישרו את הפרטים ומסרו כי במשך השניים וחצי האחרונות עבדו בשותפות עם אור רייכרט, וכעת הם נפרדים ברוח טובה. עוד הדגישו כי הם ממשיכים להעניק שירותי פרסום ללקוחותיהם.

משרד הפרסום החדש צפוי להיפתח בתל אביב, זהות הלקוחות החדשים טרם ברורה - אך נאחל למשרד החדש בהצלחה.