תכנית הרדיו "מדברים איתכם" מתחדשת בשדרניות חרדיות

ב'כאן מורשת' החליטו לגוון את מנעד השדרנים שלהם ונתנו לשתי נשים חרדיות רבקה שוורץ ושלהבת חסדיאל, למלא את המקומו של השדרן ז'וז'ו אבוטבול עד שישוב מחופשת מחלה.

חדשות כיפה מירב כהן 07/10/18 16:12 כח בתשרי התשעט

תכנית הרדיו "מדברים איתכם" מתחדשת בשדרניות חרדיות
צילום: גולי כהן

"מדברים איתכם" עם ז'וז'ו אבוטבול משנה פנים, עד לשובו של אבוטבול מחופשת מחלה. את מקומו ימלאו רבקה שוורץ ושלהבת חסדיאל, לסירוגין זו הפעם הראשונה שבה יובילו שתי נשים חרדיות רצועה חברתית, המיועדת לכלל הציבור הישראלי, על גווניו ואמונותיו. 


שלהבת חסדיאל, אשת תקשורת ועיתונאית, בעלת תואר במדעי המדינה ותקשורת ומי שהייתה הכתבת הפוליטית החרדית הראשונה. חסדיאל יזמה מהפכה חברתית והקימה מגזין לייף סטייל ששובר מוסכמות בכל הקשור למדיה במגזר החרדי ועוסקת בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי לאו"ם, לעיריית ירושלים ולגופים נוספים.


עו"ד רבקה שורץ, יזמת ופעילה חברתית, מייסדת ארגון ׳מן המיצר׳ המסייע לנפגעי תקיפה מינית בקהילה החרדית, פועלת לרווחת הנפגעים ונושאת את קולם ברשויות החוק והרווחה. שוורץ מנהלת שותפה במיזם החברתי ״ישנן״ – קבוצת שיח וקידום נשים חרדיות במרחב הציבורי והאישי באמצעות הרשתות החברתיות וחברה בדירקטוריונים בתאגידים ציבוריים בישראל.

צילום: ישראל מזרחי


"מדברים איתכם" היא תוכנית חברתית, המעלה לדיון את כל הנושאים הבוערים בחברה הישראלית ומשלבת פאנליסטים באולפן ושיחות עם מאזינים. משודרת בימים א–ד, בין חצות ל-02:00 בכאן מורשת