המחווה של איקאה לרונאלדו

אחרי שקפטן נבחרת פורטוגל בכדורגל ואחד השחקנים המצליחים בכל הזמנים כריסטיאנו רונאלדו, הפיל את מניית קוקה קולה כשסרב למשקה וביקש מים. הענקית השוודית מיהרה לעשות קופה על חשבון התקרית

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/21 21:57 יד בתמוז התשפא

המחווה של איקאה לרונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו, צילום: shutterstock

טורניר היורו שמתקיים בימים אלה מסוקר על ידי עשרות מדינות שעוקבות בדריכות אחרי כל רגע באצטדיונים. רגע אחד שהתרחש דווקא אחרי המשחק זכה לתשומת לב רבה. במסגרת משחקי יורו 2020, תועד השחקן כריסטיאנו רונאלדו כשהוא מזיז בחוסר נוחות שני בקבוקי קוקה קולה מהשולחן ומקרב אליו בקבוק אחר, ואומר בכעס בלתי מוסתר, "מים!".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">A post shared by IKEA Canada (@ikeacanada)

הענקית השוודית מיהרה לרכב על המהלך ויצאה בקמפיין מבריק. רשת איקאה פרסמה ברשת כי החליטה לקרוא לאחד מבקבוקי המים שהיא מוכרת על שמו של הכוכב הפורטוגלי. איקאה פרסמה תמונה של הבקבוק לו קראה בשם קריסטיאנו והוסיפה: בקבוק למים בלבד".

הכוכב שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם הוחמא מהמחווה ואמר כי: מגיע לאנשי השיווק של איקאה העלאה". כזכור, הבקשה של השחקן לשתות מים פגעה במניית "קוקה קולה" שנפלה בכ-1.67% והובילה לירידה בשווי החברה של כ-4 מיליארד דולר.

אתמול שיחקה נבחרתו של רונאלדו מול נבחרת צרפת החזקה וסיימה את המשחק בתיקו 2-2. שתיית המים כרגע לא מספיק מחזקת את הקבוצה של הכוכב שנמצאת במקום השלישי בבית ו' כשלפניה נמצאות צרפת במקום הראשון וגרמניה במקום השני.