קרב חתולות בין מירי רגב לתמר זנדברג

ח"כ זזנדברג תקפה את השרה רגב על סדר העדיפויות שלה, וזה בעקבות הודעת יחצ של הקניון הגדול בפתח תקוה . השרה רגב לא נשארה חייבת והגיבה "שקרנית"

חדשות כיפה מירב כהן 13/11/18 16:24 ה בכסלו התשעט

קרב חתולות בין מירי רגב לתמר זנדברג
מירי רגב בסיור בשדרות, צילום: ללא

הבוקר הופצה הודעת יחצ של הקניון הגדול בפתח תקוה שמספר על מסע הקניות שעשתה השרה מירי רגב עם בתה במקום. בהודעה לא צויין מתי נעשו הקניות וברשתות החברתיות לא אהבו את התזמון של ההודעה ביום של מלחמה.

יו"ר מרצ, תמר זנדברג, ראתה גם היא את ההודעה, ככל הנראה חשבה שמדובר על מסע שופינג שנעשה היום והגיבה על סדרי העדיפויות של השרה רגב בציוץ משלה :"בזמן שמפלגת מרצ מבקרים בעוטף עזה, בין אזעקות, מירי רגב התפנתה מסיבוב השופינג שלה ועכשיו מתעקשת על קיומו של דיון בחוק נאמנות בתרבות. זה מה שנקרא, סדר עדיפויות"

השרה רגב הגיבה בזעם : "תמר, את שקרנית. מאז שעות הבוקר ועד לפני שעה ביקרתי בעוטף עזה. עכשיו אני בכנסת. בקניון ביקרתי ביום שישי עם הבת שלי. בכל הנוגע לרגישות ולדיוק בעובדות יש לך עוד הרבה מה ללמוד. תתביישי לך. תתנצלי!"

ובהמשך צייצה את הודעת ההבהרה שהוציא יחצ הקניון על הביקור של השרה במקום.

חברי הכנסת של מפלגת השמאל ביקרו הבוקר בעיר שדרות אולם תושבי העיר קיבלו אותם בכתף קר וקראו לעברם בקריאות גנאי. אולם גם שרת התרבות ביקרה הבוקר בישובי העוטף ולא ביקרה בקניון עם ביתה.