סיפור האירוסין המרגש של קצין 'נצח יהודה'

המצב הביטחוני ביהודה ושומרון לא אפשר לצבי, קצין בגדוד 'נצח יהודה' להגיע לאירוסין שלו עם עטרה בקדומים. היישוב עפרה פתח את הלב ואת המועדון ביישוב כדי לקיים את האירוסין. חיה, אם הכלה ל'כיפה': "המדהים הוא שאנשי עפרה הודו לנו שאנחנו מאפשרים להם להתעסק בשמחות בימים הקשים האלה."

חדשות כיפה גלעד כהן 15/12/18 18:14 ז בטבת התשעט

סיפור האירוסין המרגש של קצין 'נצח יהודה'
צבי ועטרה באירוסין בעפרה, צילום: הותר לשימוש

צבי, קצין בגדוד 'נצח יהודה', אותו גדוד שאיבד שניים מחייליו ביום חמישי האחרון, היה אמור להתארס עם בחירת ליבו, עטרה בישוב קדומים באותו הערב. בגלל רצף האירועים הביטחוניים האחרונים האירוסין של השניים נדחו. אולם, ברגע האחרון הציע אחד מקורבי המשפחה לקיים את האירוע קרוב אל הגזרה שבה נמצא צבי. ביישוב בעפרה מיהרו לסייע וקיימו את האירוע בשמחה ביישוב.

במשפחה יצרו קשר עם רכזת הקהילה של הישוב עפרה ותוך דקות נרתמה קבוצת אנשים מתושבי עפרה לטובת העניין. המועדון הרב תכליתי בעפרה נפתח בפני המשפחה לטובת קיום האירוע בחינם, "צוות נחשון של בני עקיבא ועוד בחורות מהסניף הגיעו והרימו לנו את האירוע." מספרת חיה, אם הכלה המיועדת ל'כיפה'.

צבי שוחרר לחצי שעה, אולם התאפשר לו להאריך את הזמן במסיבת האירוסין שלו לכדי שעה וחצי וכך הצליח להיות עם החוגגים כל הערב. "השמחה ורוממות הנפש היו בשמים. המדהים הוא שאנשי עפרה הודו לנו שאנחנו מאפשרים להם להתעסק בשמחות בימים הקשים האלה." מספרת חיה. "מרגש עד דמעות להבין את גודל הנתינה של עם ישראל." אגב, החתונה של השניים צפויה להתקיים ב-ו' אדר ב'.