סיור מרגש ברשת גני "פרח"

מנכ"ל משרד החינוך בביקור מיוחד במוסדות "פרח" בביתר עילית: "המענה המקצועי הרגיש והחם במקום הנפלא הזה, מצליח להוציא מן הכח אל הפועל את הפוטנציאל הטמון בכל ילד וילד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/18 13:24 ז בחשון התשעט

סיור מרגש ברשת גני "פרח"
קביעת מזוזה ברשת, צילום: יחצ

סיור מרגש במיוחד נערך בגני  "פרח" מבית "ארחות חינוך" בביתר עילית. בביקור השתתפו מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב, ראש העיר ביתר עלית הרב מאיר רובינשטיין, מפקחת החינוך המיוחד במשרד החינוך, הגב' אפרת בן צור ובכירים ממשרד החינוך .

מנכ"ל משרד החינוך קיבל סקירה ממשה שטיין מנכ"ל "פרח" מבית "ארחות חינוך", על הפעילות הרשת המונה כ-15,000 תלמידים בכל רחבי הארץ. מר אבואב שוחח עם מנהלי התחומים בגנים והתעניין לפרטי פרטים על הטיפולים המיוחדים המוענקים לילדים המיוחדים.

במהלך הביקור ביקשה אחת האימהות להביע את הוקרתה לצוות החינוכי: "במשך זמן רב חיפשתי מקום לבני,  ולא מצאתי מקום בו הרגשתי  שאני יכולה להפקיד את היקר מכל. במשך זמן רב הילד נשאר איתי בבית ואני טיפלתי בו. כשגיליתי את "פרח" בביתר המעניק מענה איכותי לתושבי גוש עציון והסביבה, הרגשתי שזה הצוות שאני רוצה שיטפל בבני. על אף שאני מגיעה מישוב מרוחק מעט, אני עושה את המאמץ על מנת שבני יוכל ללמוד במסגרת "פרח". הצוות נותן את כל כולו, הם מגשימים עבורנו את החלום שלנו, להוציא מהילד את מלוא הפוטנציאל שבו, יותר מהכל הם רוצים שהילד שלי יתקדם, ועושים כל שביכולתם לשם כך, זה לא מובן מאליו!".

מנכ"ל משרד החינוך, מר אבואב ציין במיוחד את המסירות המיוחדת הניכרת בגנים. העמידה באתגרים השונים שעומדים בבסיס הטיפול בחינוך לגיל הרך בילדי החינוך המיוחד ראויה לציון. המענה המקצועי הרגיש והחם במקום הנפלא הזה, מצליח להוציא מן הכח אל הפועל את הפוטנציאל הטמון בכל ילד וילד גם כשהוא מתמודד עם מוגבלות או קושי".

רשת פרח – מעניקה מגוון של פתרונות חינוך מיוחד המותאמים לציבור הדתי לאומי בגוש עציון , בשומרון , בזכרון יעקב וביישובים נוספים .