נתוני חשיפה בתקשורת החרדית: העיתונים צונחים, הרדיו מתחזק

סקר TGI, הבוחן את נתוני החשיפה לתקשורת החרדית, חושף כי הציבור החרדי עוזב את העיתונים - לטובת הרדיו. העיתונים הגדולים במגזר נמצאים במגמת ירידה, ותחנות הרדיו - בעלייה

חדשות כיפה יהונתן קליין 29/10/18 12:18 כ בחשון התשעט

נתוני חשיפה בתקשורת החרדית: העיתונים צונחים, הרדיו מתחזק
רדיו, צילום: shutterstock

הציבור החרדי עוזב את העיתונות הכתובה? על פי סקר TGI, המתפרסם היום (ב'), העיתונים החרדיים נמצאים במגמת ירידה בחשיפה לציבור. החשיפה לעיתון 'המודיע' של קהילת גור, צנחה בכ-30 אחוז, ל-11.6 אחוזי חשיפה במגזר. גם העיתון הליטאי 'יתד נאמן' רושם ירידה קלה של ועומד על 16% לעומת 16.2 בסקר הקודם.

בגזרת הרדיו דווקא נרשמה עלייה: רדיו קול חי מוביל את החשיפה עם 24.7%, כשמולו רדיו קול ברמה - מתחזק מ-20.9% ל-23.3% בסקר הקודם. גם הפער בין התחנות מצטמצם, כשלפני שנה וחצי הפער ביניהן היה של 10 אחוזים בחשיפה (לטובת קול חי), ועכשיו עומד על 3 אחוזים בלבד. כך או כך, זהו הסקר השביעי ברציפות בו מוביל רדיו קול חי, לאחר שקול ברמה שלט במגזר במשך שניםברנ.