מרים פרץ: "הפלטפורמה הפוליטית אינה בשבילי"

הפעילה החברתית, "אם הבנים" מרים פרץ מתייחסת להצעות שקיבלה ממפלגות שונות ואומרת: "הפוליטיקה אינה בשבילי אך אי אפשר לצייר את הפוליטיקאים כמושחתים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/19 13:13 ח בשבט התשעט

מרים פרץ: "הפלטפורמה הפוליטית אינה בשבילי"
מרים פרץ, צילום: פלאש 90

"אם הבנים", זוכת פרס ישראל והפעילה החברתית, מרים פרץ התראיינה הבוקר (ב') ב103FM והתייחסה אל ההצעות שקיבלה ממספר מפלגות שונות ואמרה כי היא אינה חושבת על פוליטיקה וכי היא אינה יכולה לחשוף מי פנה אליה. 

פרץ סיפרה שהיא נפגשת גם עם פוליטיקאים. "זה לא סוד שלפני כמה שנים הציע ראש הממשלה לשריין אותי ברשימת הליכוד. ואז אמרתי לו גם מה שאני אומרת היום: כל אדם צריך לדעת את המקום שבו הוא מבטא את יכולותיו וכישרונותיו." והמקום של פוליטיקה היא לא בשבילי. למרות זאת, זה לא אומר שאנחנו צריכים לשנוא את הפוליטיקה. אני לא יכולה לומר לך מי פנה אליי. אני יכולה לומר שפנו אליי מכל המגזרים."

פרץ נשאלה גם על האופציה שתכהן כנשיאת המדינה וענתה "אם היית שואלת אותי לפני כמה שנים אם אני, מרים פרץ ממעברת חצרים מבאר שבע אני אהיה כלת פרס ישראל, או אדליק משואה, לא הייתי מאמינה. החיים פותחים בפניי דלתות וכל מיני דברים. אני אדם מאמין. המקום שאני צריכה להיות בו, אלוקים יכווין אותי לשם. אני תמיד אומרת לידים שלי "תשאירו טיפה את הדלת פתוחה כדי שאלןקים ייכנס", אז כרגע אני עובדת במשרד החינוך וממשיכה בדרכי."