מפקד חדש: "גל"צ תחזור להיות גלי צה"ל - הבית של החיילים"

המפקד החדש של גלי צה"ל, שמעון אלקבץ נכנס היום לתפקידו וכבר סימן את היעדים לתחנה בשנים הבאות: "אתן דגש גדול לעשיית החיילים בקדמת הבמה. אנחנו נעלה על ב' ונעשיר את התכנים הצבאיים והחברתיים, את השירה העברית, הספרות והמורשת היהודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/17 17:57 ט באלול התשעז

מפקד חדש: "גל"צ תחזור להיות גלי צה"ל - הבית של החיילים"
זה שיוצא וזה שנכנס. מפקדי גל"ץ, צילום: יעקב צים

שמעון אלקבץ, שמונה ע"י שר הביטחון אביגדור ליברמן לפני כחודשיים, נכנס היום לתפקידו כמפקד גלי-צה"ל החמישה עשר. אלקבץ החליף בתפקיד את ירון דקל, שסיים את כהונתו לאחר חמש וחצי שנים בתפקיד.

בטקס שנערך בתחנה ביפו, בנוכחות רמ"ט אכ"א תא"ל מירב קירשנר, עובדי וחיילי התחנה ובני משפחתו של אלקבץ, אמר המפקד הנכנס "היום אני סוגר מעגל. לאחר ששימשתי ככתב גל"צ בדרום וכעורך יומני הבוקר (בט"י). גל"צ תחזור להיות גלי צה"ל - הבית של החיילים. אתן דגש גדול לעשיית החיילים בקדמת הבמה. אנחנו נעלה על ב' ונעשיר את התכנים הצבאיים והחברתיים, את השירה העברית, הספרות והמורשת היהודית. הדיגיטל יהפוך לחטיבת תוכן כמו החדשות והתכניות, כך גם הדסק הצבאי- בטחוני."

ירון דקל נפרד מהתחנה ואמר "חיילי התחנה, אני יודע כמה קשה אתם עובדים וכמה אתם מסורים. בחמש וחצי השנים האחרונות הוספנו תכניות, יזמנו עוד ועוד מבצעי שידור, הלכנו לעתים עד הקצה, בלי תוספת כח אדם. להיפך - צה"ל מתקצץ, וגלי צה"ל - כחלק מהצבא - נתבעת לקצץ גם היא. אז גם קיצצנו וגם התפתחנו והשתדרגנו. נס כבר אמרתי. נס בזכותכם. היום אני נפרד בסיפוק גדול. למרות הסערות שתקפו את התקשורת הישראלית, ואת גל"צ בפרט, נותרנו עוגן של יציבות במים סוערים. מגדלור של שידור ציבורי איכותי ולא מתפשר."