מפמ"רית אזרחות חדשה: מנהלת אולפנה

ועדת המכרזים של משרד החינוך החליטה על מינוייה של עינת אוחיון לתפקיד. לפני כשנתיים, עורר ספר אזרחות חדש סערה בטענה לתכנים בעייתיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/18 13:55 יז באב התשעח

מפמ"רית אזרחות חדשה: מנהלת אולפנה
השר נפתלי בנט, צילום: מרק ישראל פלאש 90

ועדת המכרזים של משרד החינוך החליטה  היום (ראשון) על מינויה של מפמ"רית אזרחות חדשה, בוגרת הציונות הדתית וראש אולפנה

עינת אוחיון, שניהלה במהלך תשע השנים האחרונות את אולפנית "הראל" בכפר סבא במקביל להיותה מורה לאזרחות המגישה לבגרות, תיכנס לתפקיד מפקחת מרכז מקצוע (מפמ"ר) בנושא אזרחות.

לאוחיון ניסיון של 18 שנים בהוראת האזרחות ובהגשת תלמידים לבגרות במקצוע, בכל המסלולים לרבות במסלול מב"ר. באותן שנים היא הייתה רכזת פדגוגית ורכזת מב"ר ומובילה בצוות הניהול של בית הספר. במשרד החינוך ציינו כי "הניסיון עתיר השנים שלה לצד יכולותיה ואישיותה ליצור חיבורים בין המגזרים השונים יתרמו רבות בקידום השיח של המקצוע".

עינת אוחיון

עינת אוחיוןצילום: דוברות משרד החינוך

המפמ"רית החדשה היא בעלת תואר M.A במדעי המדינה ומינהל ציבורי ותוארB.A   במדעי החברה ומדעי היהדות מטעם אוניברסיטת בר אילן. בשנים 2017-2015 היא למדה במסלול השתלמות למנהלים בבית הספר לניהול מטעם אוניברסיטת תל אביב ועברה  קורס הנחיית מונחים מטעם אבני ראשה. בשנים 2008-2007 היא עברה קורס הכשרת מנהלים גם מטעם אוניברסיטת בר אילן.

כזכור, לפני כשנתיים עלה לכותרות נושא לימוד האזרחות במערכת החינוך, בעקבות הוצאתו של ספר חדש. חלק מתכני הספר עוררו סערה והמתנגדים לו טענו כי יש בו תכנים בעייתיים כגון התייחסות מעוררת מחלוקת לנסיבות שקדמו לרצח רבין, התעלמות מפערים עדתיים ועוד.