הרב מנחם בורשטיין: "להבין את חשיבות ההסברה על דרך חיים בריאה"

אירוע מוצלח המהווה תוצר של שיתוף פעולה פורה בין מכבי שירותי בריאות למכון פוע"ה התקיים בארנה בירושלים. בין השאר התקיימה הרצאתו של ראש מכון פוע"ה, הרב מנחם בורשטיין, וכן של אחיות ונשות מקצוע ממכבי שירותי בריאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/19 16:06 כח באדר א'

הרב מנחם בורשטיין: "להבין את חשיבות ההסברה על דרך חיים בריאה"
כנס 'נשיות בריאה בגוף בריא', צילום: יח''צ הסברה פועה

באירוע שהתקיים אתמול (ב') בגרין רום ארנה בירושלים, הגיעו כ-200 נשים שנהנו מהרצאות מרתקות, חדשניות ומקצועיות, אשר יעזרו להן במהלך החיים באופן אישי. רובן משמשות כנשות מקצוע בתחומי המשפחה ותוכלנה לסייע בלימוד והסברה לקידום בריאות האישה.

בין הרצאות הכנס התקיימה הרצאתו של הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פוע"ה הציג מדריך רפואי, הלכתי ואמוני לתכנון משפחה, אשר הודה למכבי שירותי בריאות והעומדים בראשה, על שיתוף הפעולה המבורך שמטרתו קידום בריאות האישה בכלל, ושדרוגו באופן משמעותי בעיר ירושלים בפרט.
הרב בורשטיין אמר: "אך טבעי שכל הגופים הנותנים שירותי בריאות יבינו את החשיבות בהסברה נכונה ועדכנית לנשים על דרך חיים בריאה. בכך הן תוכלנה למנוע מעצמן ומבני משפחתן תחלואים שיכולים להימנע בעזרת קיום בדיקות בזמן, תזונה נכונה, שמירה על כושר פיזי והתנהלות נכונה בזמנים מיוחדים בחיים, כגון: הריון ולידה. בכך האישה הופכת לשגרירה משפיעה ומקדמת בריאות על בני ביתה וסביבתה".

הרב בורשטיין בכנס

הרב בורשטיין בכנסצילום: יח''צ הסברה פועה

כן התקיימה הרצאתה של סמדר אלינסון, אחות ומנהלת קידום בריאות במכבי, דיברה על חשיבות בדיקות רפואיות שהכרחיות לנשים, והסבירה איזו בדיקה מתאימה בכל גיל בנוסף נתנה המלצות חשובות לקידום בריאות בתזונה, בפעילות גופנית ובחיי היום יום.

מיכל שדה, פיזיותרפיסטית ורכזת תחום לשיקום רצפת האגן, הסבירה על חשיבות שרירי האגן והשפעתם על חיי האישות, ואף נתנה טיפים חשובים לחיזוק שרירי האגן.

מתוך הכנס

מתוך הכנסצילום: יח''צ הסברה פועה

את האירוע חתמה אביטל ליברמן סודאי, קאוצ'רית סטייליסטית ומאפרת מקצועית, שצבעה את האירוע בטיפים על בגדים, דגשים לאיפור והשפעתם על השמחה והבריאות בחיי האישה.