מכה נוספת לערוץ 20: לא בטוח שיורשה לשדר חדשות

משרד המשפטים העביר למועצה לשידורי כבלים ולוויין חוות דעת לפיה קיים סיכון משפטי שבג"ץ לא יאפשר לערוץ לשדר חדשות, זאת בעקבות הפרות שונות של תנאי הרישיון שלו. רק בשבוע שעבר פסלה המועצה את זכיית הערוץ בהפעלת ערוץ הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/17 08:59 כו בכסלו התשעח

מכה נוספת לערוץ 20: לא בטוח שיורשה לשדר חדשות
הפטריוטים, צילום: יחצ

משרד המשפטים הודיע למועצה לשידורי כבלים ולוויין כי קיים סיכוי גדול שבג"ץ לא יאפשר לערוץ 20 לשדר חדשות, כך פורסם אמש (ד') בכלכליסט. הדבר מהווה מכה קשה לערוץ שרק בסבוע שעבר נפסלה זכייתו במכרז על הפעלת ערוץ הכנסת.

לפי הפרסום משרד המשפטים העביר חוות דעת למועצה בה נכתב כי הסיבה שבית המשפט לא יאפשר שידורי חדשות בערוץ נעוצה בהפרות תנאי הרישיון שלו.

בסוף השנה שעברה אישרה המועצה לכבלים ולוויין לערוץ 20 לשדר תכני חדשות בתנאי שיעמדו במספר תנאים. עם זאת לפני כשלושה חודשים שקלה המועצה לחלט לערוץ ערבויות בגובה של 4 מיליוני שקלים בטענה שביצע שורת הפרות. במשרד המשפטים טענו כי בכך הפר הערוץ את תנאי הרישיון שלו באופן מהות, כך שיהיה לו קשה להגן עליו בבג"ץ.

רק בשבוע שעבר פסלה המועצה את זכייתו של הערוץ בהפעלת ערוץ הכנסת בטענה שהתוכנית העסקית של ערוץ 20 אינה הולמת את פרק התוכן, דבר שמהווה תנאי מהותי שיורד לשורשו של עניין בכללי המכרזים ולכן כל הצעה שאינה עומדת בכללים צריכה להיפסל.

"בשלב זה, ועל אף שהמועצה עודנה סבורה כי ההצעה הזוכה הציעה את התוכן הטוב ביותר, לאור חוות הדעת המשפטית אין מנוס אלא להכריז על פסילתה של ההצעה הזוכה", נכתב בהודעה שמסרה מועצת הכבלים והלוויין.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן