מייסדת פורום הנשים בבית היהודי - עוברת לימין החדש

יערה ישורון, מי שהקימה את פורום הנשים בבית היהודי, וכיום סגנית ראש מועצת מזכרת בתיה. עוברת למפלגתם של בנט ושקד. אתמול כתבה: "רבים מבני ובנות הציונות הדתית איבדו את ביתם הפוליטי", בעקבות ההסכם עם עוצמה יהודית

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 21/02/19 12:13 טז באדר א'

מייסדת פורום הנשים בבית היהודי - עוברת לימין החדש
עוזבת את הבית היהודי לטובת הימין החדש, צילום: אבישג שאר-ישוב

גל העזיבות החל? לאחר הסכם הריצה המשותפת עם עוצמה יהודית, שנחתם אמש, פעילים רבים בבית היהודי התבטאו בחריפות נגד המהלך, ופעילים מרכזיים במפלגה הודיעו כי הם מתנגדים להסכם. היום (ה') האמירות מתחילות לחלחל לשטח. יערה ישורון, שהקימה את פורום הנשים בבית היהודי, והיתה מועמדת בוועדה המסדרת לקבל את המקום המשוריין לאישה בבית היהודי, הודיעה כי היא פורשת מהמפלגה, ומעבירה את תמיכתה למפלגתם של בנט ושקד - הימין החדש.

כזכור, הבוקר הודיעה מפלגת הבית היהודי, כי יפעת ארליך, ששובצה במקום השלישי במפלגה המשוריין לאישה, פורשת ולא תתמודד לכנסת. המהלך יוחס לאיחוד עם עוצמה יהודית אך עלו גם טענות רבות במפלגה על התנהלותה של ארליך מאז נבחרה לרשימה.

יערה ישורון, שייסדה את פורום הנשים בבית היהודי, היא כיום סגנית ראש מועצת מזכרת בתיה. היא התפרסמה כמי שניהלה את מאבק ההורים במשרד החינוך, לקיצור החופשות במערכת החינוך, מאבק שנחל הצלחה. מי שעומדת כיום בראש פורום הנשים במפלגה היא עידית סילמן, אחת מהמועמדות להחליף את יפעת ארליך במקום המשוריין לאישה בבית היהודי.

ישורון טרם הסבירה את המהלך, אך בציוץ בחשבון הטוויטר שלה אמש, לאחר אישור ההסכם עם עוצמה יהודית, כתבה: "דקה לפני הניתוחים הכואבים והטחות האשמה על הכנסת עוצמה יהודית למפלגת הבית, נסו רגע להתרכז בצער של רבים מבני ובנות הציונות הדתית שאיבדו הערב את ביתם הפוליטי. אולי לכם זה לא קרה, אבל יש רבים שידעו תמיד למי להצביע והיום עומדים נבוכים. חיבוק במקום כאפה יכול לעזור".