מאחורי כל רב מצליח עומדת רבנית

אחרי הרבנים הגיע תורן של הרבניות: במרכז ברקאי מציינים את סוף מחזור נוסף הקורס להכשרת רבני קהילות בדגש על נשות הרבנים שהיו גם הן חלק מאותו קורס. רונאל אלקיים, מנכ"ל ברקאי: "נשות הרבנים הן חלק בלתי נפרד מהנהגת רב קהילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/18 20:37 ח בתמוז התשעח

מאחורי כל רב מצליח עומדת רבנית
כנס מרכז ברקאי, צילום: יחצ

במרכז ברקאי מציינים את סוף מחזור שלישי  של הקורס להכשרת רבני קהילות בדגש על נשות הרבנים שהיו גם הן חלק מאותו קורס. בתכנית ההכשרה הייחודית של ברקאי במשך שנתיים מגיעים הרבנים פעם בשבוע ללימודי סוגיות הלכתיות עדכניות בשילוב עם קבלת כלים בנושאים שונים להעצמת הנהגת הרב ביכולות הבין אישיות חברתיות וקהילתיות. 

נשות הרבנים גם הן עברו הכשרה משלהן כחלק מאותו קורס, וכעת הגיע גם תורן לציין את סיומן של שנתיים פוריות בתכנית של מרכז ברקאי. במפגש מרגש שהתקייםבמעמד חברת הכנסת שולי מועלם, התכנסו נשות רבני ברקאי, לצפייה משותפת בהצגה "ימים של שקט" של היוצרת מלי כהנא, ולאחריה פאנל שיח על החיים והתמודדות עם משברים נפשיים.

רונאל אלקיים, מנכ"ל מרכז ברקאי: "נשות רבני ברקאי סיימו שנתיים אינטנסיביות של הכשרה ייחודית בשלל נושאים מגוונים שתסייע להן בפעילותן. אנחנו במרכז ברקאי רואים בנשות הרבנים חלק בלתי נפרד מהנהגת רב הקהילה".