למה ביקר מגיש 'הצנרת' אצל הרב חיים נבון?

לאחר שבתכנית 'הצנרת' סילפו את דבריו של הרב חיים נבון וחתכו את הקלטת השיחה עמו, כך שיישמע כאילו הוא טוען שטרנסג'נדרים הם אוטיסטים, נפגשו מגיש התכנית גיא לרר והרב נבון בביתו של הרב, שאף העניק ללרר את ספרו - והתפייסו

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/18 21:07 כ בכסלו התשעט

למה ביקר מגיש 'הצנרת' אצל הרב חיים נבון?
מגיש 'הצנרת' גיא לרר, צילום: יהושע יוסף, פלאש 90

יאללה סולחה. לאחר הפיצוץ בין הרב חיים נבון, לשעבר רב קהילה במודיעין, פובליציסט ואושיית פייסבוק, לבין התכנית 'הצנרת' מבית 'רשת' - הגיעה היום ההתפייסות. מגיש התכנית גיא לרר ביקר בביתו של הרב חיים נבון במודיעין, והשניים ליבנו את הדברים והגיעו להסכמות.

"לכל המודאגים - פתרנו כך את המחלוקת הקשה עם הרב חיים נבון: לקחנו את האוטו ונסענו אליו הביתה". נכתב בפוסט בעמוד הפייסבוק של 'הצנרת'. "הסכמנו שלא נסכים אבל הבנו מה שמשותף בינינו: הרב נפגע מאתנו וחש שהוא מייצג קבוצה (שמרנים) תחת מתקפה תקשורתית. גם אנחנו חשנו נפגעים מדבריו בשם קבוצה מוחלשת (טרנסים) ובדרך פגענו בו. אבל: הסכמנו שהכוונות היו בכל מקרה טובות משני הצדדים ויש להתרכז בזה. ניהלנו שיחה טובה שנשתלו בה זרעים שיבואו לידי ביטוי בפוסטים הבאים שנכתוב. אה, וקיבלנו ספר עם הקדשה. הלוואי וכך יראו כל השסעים בחברה הישראלית."

הרב חיים נבון

הרב חיים נבוןצילום: יונתן זינדל/פלאש 90

ראשיתו של הסיפור בפוסט שפרסם הרב חיים נבון, ובו הפנה לפרסומים בעיתונות הבריטית שטענו כי בבריטניה ובקנדה גורמים לילדים הסובלים מאוטיזם לשנות את מינם בגיל צעיר מאוד, והביא אסמכתאות לנושא. לאחר פרסום הפוסט פנו מהתכנית 'הצנרת' אל הרב חיים נבון ושאלו אותו למה הוא טוען שטרנסג'נדרים הם אוטיסטים. הרב נבון הסביר שלא לזה התכוון, ושאף אין לו מידע על המצב בישראל, אך בתכנית חתכו את הקלטת השיחה כך שתציג את הדברים כאילו הוא טוען "כי גורמי חינוך ורפואה שולחים ילדים אוטיסטים לטיפולים בשביל להפוך אותם לטראנסג'נדרים", כפי שנכתב בעמוד הפייסבוק של התכנית. 

https://www.facebook.com/hazinor/videos/428502114350067/

הרב נבון כתב כי דבריו סולפו על ידי התכנית, והיום, כאמור, הגיעה ההתפייסות עם מגיש התכנית גיא לרר. יש לציין כי 'הצינור' או לרר עצמו לא התנצלו על סילוף הדברים, אך כן הודו כי פגעו ברב נבון, כפי שנכתב בפוסט.

https://www.facebook.com/hazinor/photos/a.10151848123884662/10156954720054662/?type=3&theater