כיפת הזהב: לא תאמינו בכמה נמכרה הכיפה של פרנק סינטרה

כיפה מעבודת יד שהייתה בבעלותו של פרנק סינטרה נמכרה במכירה פומבית בסכום לא קטן. המכירה הייתה חלק ממכירה פומבית של פריטיו של סינטרה ואשתו ברברה. הסכום בו נמכרו כל הפריטים שהוצעו למכירה עומד על 9 מיליון דולר.

חדשות כיפה גלעד כהן 10/12/18 15:41 ב בטבת התשעט

כיפת הזהב: לא תאמינו בכמה נמכרה הכיפה של פרנק סינטרה
כיפות? זהב!, צילום: דוד כהן פלאש 90

כיפה מעבודת יד שהייתה בבעלותו של פרנק סינטרה נמכרה במכירה פומבית במחיר של 9,375 דולר. המכירה הפומבית התבצעה על ידי סטוביס. הכיפה הייתה חלק ממכירה פומבית של פריטים שהיו שייכים לברברה, זוגתו של פרנק סינטרה ושלו. הסכום בו נמכרו כל הפריטים שהוצעו למכירה במכירה הפומבית עומד על 9 מיליון דולר.

לפי ההערכה של סטוביס בתחילת המכירה הפומבית של הכיפה הייתה שהיא תמכר ב200 או ב300 דולר. בסופו של דבר הפריט נמכר ב-25% יותר מהצפוי. סטוביס לא פירטו כיצד, או על ידי מי הכיפה נסרגה, או כיצד היא נרכשה על ידו של סינטרה. סינטרה נפטר בשנת 1998 ואשתו ברברה נפטרה בשנה שעברה. 


פריט נוסף שנמכר במכירה הפומבית היה התסריט האחרון של סרט קצר שכתב סינטרה בשנת 1945 שנקרא "הבית בוא אני חי". הסרט שנכתב על ידו ועל ידי אלברט מאלטס נועד להיאבק באנטישמיות ובחופש הדת באמריקה. בסרט, סינטרה שמשחק את עצמו פוסע מחוץ לאולפן ההקלטות ורואה קבוצה של ילדים רודפים אחרי ילד יהודי. סינטרה עוצר ומרצה על חשיבות הכבוד לכל הדתות. התסריט נמכר ב-4,375 דולר. פחות מהכיפה.