ישיבת דרכי נועם בפ"ת בנתה את חדר הבריחה האינטרנטי של חנוכה

חדר הבריחה של חנוכה. ישיבת דרכי נועם בפתח תקווה בנתה חדר בריחה אינטרנטי במיוחד לחג החנוכה. בחדר הבריחה ימצאו המשתתפים עשרות רמזים שהם צריכים לפתור על מנת להגיע לפיתרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/18 18:51 כח בכסלו התשעט

ישיבת דרכי נועם בפ"ת בנתה את חדר הבריחה האינטרנטי של חנוכה
חדר בריחה | אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חדר הבריחה הראשון של חנוכה הושק בתחילת השבוע על ידי הישיבה התיכונית דרכי נועם בפתח תקוה. בחדר הבריחה האינטרנטי ימצאו המשתתפים עשרות רמזים שהם צריכים לפתור על מנת להגיע לפיתרון. חדר הבריחה של ישיבת דרכי נועם, אותו פיתחה חברת "ויברח", מביא את סיפור הגבורה של חנוכה מזווית מאתגרת וחווייתית. "מי שמכיר את הקונספט של חדר בריחה מבין שבשביל להתקדם בו צריך לחשוב בגדול ולהפעיל את היצירתיות", אומרים בישיבת דרכי נועם, "אותו דבר גם בחדר הבריחה האינטרנטי שבנינו לכבוד חנוכה".  בין חדרי המשחק פזורים עשרות רמזים שהשחקנים נדרשים למצוא.
הרעיון נולד לאחר שבישיבה חיפשו כיצד הם רותמים את המשפחות לפעילות חוויתית סביב חנוכה, שכן מדובר בימים של חופש לילדים. "אפשר לשבת ולפתור מיד לאחר הדלקת נרות חנוכה, אפשר לעשות את זה בדרך לטיול, כל משפחה יכולה לפתור את זה מתי שהיא רק תרצה", אומרים בישיבת דרכי נועם. 

העלייה לאוויר של המשחק היתה בנר ראשון, כשכבר בערב הראשון שיחקו בחדר הבריחה כ-7000 שחקנים. לאורך השבוע הצטרפו עשרות אלפי שחקנים שנכנסו לאתר ושיחקו.  
 
הרב משה רפאל מן, ראש ישיבת דרכי נועם בפ"ת: "רצינו להביא משהו מיוחד לכבוד חג הגבורה היהודי. חנוכה הוא זמן טוב למשפחה לשבת יחד לאחר הדלקת הנרות ולנסות לפתור את עשרות החדרים של המשחק. "הביחד" המשפחתי סביב ערכי החג הוא דבר שלא יסולא בפז".