רביטל ויטלזון טסה לחו"ל בפעם הראשונה עם הילדים וחיברה ברכה קורעת: "תתפללו עליי"

הסטנדאפיסטית המצליחה טסה לחופשה מעבר לים בפעם הראשונה עם הילדים, וביקשה את עזרת העוקבים בתפילות: "מי שברך אבותינו ג'מבו, בואינג ודרים ליינר, הוא יברך את משפחת יעקבס בתוך שאר טסי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 09:52 כ בתמוז התשפב

רביטל ויטלזון טסה לחו"ל בפעם הראשונה עם הילדים וחיברה ברכה קורעת: "תתפללו עליי"
בקרוב נחזור לטוס?, צילום: shutterstock

אחריי שהודיעה על סיבוב הופעות מעבר לים, רביטל ויטלזון טסה לחופשה בחו"ל עם הילדים בפעם הראשונה. באינסטגרם היא שיתפה בברכה שכתבה וביקשה מעשרות אלפי העוקבים שלה: "תתפללו עליי".

מי שברך מיוחד

"בזו החופשה תבוא ברכה, לזו המשפחה תגיע המזוודה, זה התור יתוקתק, בזה הבידוק לא יהא ברדק", נפתחת הברכה, ומצורף אליה נוסח הומוריסטי לברכת מי שברך: "מי שברך אבותינו ג'מבו, בואינג ודרים ליינר, הוא יברך את משפחת יעקבס בתוך שאר טסי ישראל, ויושיבם לצד אנשים עם סבלנות".

בהמשך הברכה נכתב: "ויטע בליבם בינה לא לפנות לאמא במהלך ההמראה כי היא בעיצומו של התקף חרדה, ויתן לנו את האוכל בעיתו וקפה טעים ופעם אחת נקנה מים ולא נגלה שהם סודה, ויריבו מעט או לא יותר מכרגיל פשוט קצת יותר בשקט, ובכל צרה וצוקה ורגע נתון ישלח לנו טעינה מלאה ואינטרנט חינם או לפחות נקודה חמה ויישלח ברכה ושוקולד מילקה עם אגוזים בכל מעשה ידינו ונאמר אמן".

כאמור, בתחילת החודש ויטלזון הודיעה חגיגית ברשתות החברתיות כי היא יוצאת לסיבוב הופעות הארצות הברית שם תופיע בפני הורים טרוטי עיניים בחמש מדינות שונות. הסטדאפיסטית הנרגשת כתבה בפייסבוק: "רגע אני אכין את הגרון: אהההממ... אההמממ... סליחה??? יש פה הורים עייפים מאמריקה???".