זוהי הקבוצה שזכתה באליפות הישיבות התיכוניות בכדורסל 

אליפות הישיבות התיכוניות בכדורסל לשנת התשע"ט, בחסות "אליצור", ננעלה במכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון. לאחר שבטורניר השתתפו 30 ישיבות תיכוניות, רק ישיבה אחת הוכתרה כאלופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/19 17:52 ט בשבט התשעט

זוהי הקבוצה שזכתה באליפות הישיבות התיכוניות בכדורסל 
משחק הגמר, צילום: יחצ. גבעת וושינגטון


אליפות הישיבות התיכוניות בכדורסל לשנת התשע"ט, בחסות "אליצור", ננעלה היום (שלישי) במכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון, ובסיום משחק הגמר הוכתרה אלופה חדשה.

השלב המוקדם של הטורנירים נערך בשבועיים האחרונים, בהשתתפות כ- 30 ישיבות תיכוניות מכל רחבי הארץ.

גמר הכדורסל הפגיש את ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל עם ישיבת נעם ירושלים. בדקות הראשונות  היה מאבק צמוד, אך לאורך רוב המשחק הובילה גבעת שמואל. עם פתיחת המחצית השניה הצליחה ירושלים לצמצם את הפער עד לכדי 2 נקודות הפרש אך לא הצליחה להשוות והפער רק הלך וגדל. בסיומו של הגמר זכתה ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל באליפות הכדורסל, לאחר ניצחון 27:39. 

השחקנים המצטיינים בטורניר

השחקנים המצטיינים בטורנירצילום: יחצ. גבעת וושינגטון

ישיבת נעם ירושלים, כאמור, זכתה במקום השני ולאחריה ישיבת אמית כפר גנים שהגיעה למקום השלישי, לאחר שניצחה את ישיבת בני עקיבא אורות יהודה, בהפרש של נקודה אחת בלבד- 23:24.
"אני שמח לראות שבכל התחרויות שמתקיימות בגבעת ושינגטון במגוון ענפי הספורט ישנה רמה גבוהה ביותר ורוח ספורטיבית של השחקנים". אמר דר' יעקב טויטו, ראש מכללת גבעת ושינגטון.

לדבריו, "מכללת גבעת ושינגטון מקיימת מגוון פעילויות ופרויקטים ייחודיים כדי להפיץ את הקונספט של "חינוך בראש אחר" יחד עם הסטודנטים שלנו. אליפות הישיבות התיכוניות הפכה למסורת במכללת גבעת ושינגטון, אשר מקיימת מזה כשלושים שנה את האליפות שמאגדת סביבה עשרות ישיבות מכל רחבי הארץ".

"התחרות התנהלה ברמה גבוהה, תוך הכנת הקבוצות באופן מקצועי ביותר . ניתן לראות כישרונות רבים בקרב החבר'ה הצעירים." אמר דר' מאיר אבקסיס, ראש החוג לחינוך גופני במכללה וממארגני התחרות. "יש לציין את המארגנים, הסטודנטים שלנו בחוג לחינוך גופני, בניהולה של סטודנטית שנה ג' בחנ"ג- טובה פלהיימר, שראויים לכל שבח על הניהול המקצועי של התחרויות. המכללה תמשיך לארח את תלמידי הישיבות והאולפנות במסגרות הספורט השונות ". 

הקבוצה שזכתה באליפות

הקבוצה שזכתה באליפותצילום: יחצ. גבעת וושינגטון

"מבחינתי כולכם ניצחתם. לראות את האופן שבו אתם משחקים- ההגינות, הכבוד והפרגון ופשוט להתגאות. אמר מנכ"ל קרית החינוך גבעת ושינגטון, יקי סעדה. "אליפות הישיבות התיכוניות מאפשרת לתלמידים לחוות חוויה חינוכית מחוץ לכותלי הכיתה. 

שילה כץ מנהל היחידה ללימודי תעודה גבעת ושינגטון בירך את הספורטאים ומלבד הגביעים והמדליות, העניק לשני השחקנים המצטיינים (MVP) יובל אדר ורועי אברשטרק מקבוצת גבעת שמואל מלגה בשווי 50% לקורס מדריכי כדורסל מטעם "ליגה", בית הספר למאמנים ומדריכים בספורט של גבעת ושינגטון. 
התחרות, המתקיימת מזה כ 30 שנה בגבעת ושינגטון ובתמיכת איגוד "אליצור", כוללת שני ענפי ספורט : כדורסל וקט רגל ומצליחה בכל שנה לאחד סביבה תלמידי ישיבות תיכוניות נלהבים ממגוון ישיבות תיכוניות מכל רחבי הארץ, ממגוון הסוגים והכיפות במגזר. כולם מגיעים ומתחרים על התואר הנכסף של "אלופת הישיבות".

אלי עציון, יו"ר אליצור: 'אליצור' גאה להיות שותפה במשך השנים בקיומה של אליפות הישיבות התיכוניות בגבעת ושינגטון ורואה חשיבות רבה בספורט התחרותי במגזר. אנו שמחים לראות את העידוד והאווירה הספורטיבית בין השחקנים ובין אוהדי הקבוצות- ישר כח".