השחקן שתמך בנתניהו מנסה להוכיח: אפשר להיות איש ימין מבלי להישרף בתעשייה

אוהד קנולר חשף לפני הבחירות כי החליט לתמוך בליכוד, למרות שרבים אמרו לו כי הדבר יפגע בפרנסתו. כעת הוא מבקש מעוקביו בפייסבוק: "בואו נוכיח להם שהם טועים. איך? בואו נהפוך אותי לשחקן העסוק ביותר בתעשייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/19 21:31 י בניסן התשעט

השחקן שתמך בנתניהו מנסה להוכיח: אפשר להיות איש ימין מבלי להישרף בתעשייה
נתניהו, צילום: קובי גדעון, לע"מ

האם שחקן תיאטרון יכול להצביע לליכוד, להצהיר על כך ועדיין לקבל הצעות עבודה? אוהד קנולר, שהחליט להעניק את קולו לבנימין נתניהו, החליט לנפץ את המיתוס לפיו אנשי ימין בברנז'ה "נשרפים" בקלות.

לפני שבוע", הוא כתב בפייסבוק, "הצהרתי על תמיכתי בליכוד, מה שללא ספק הוביל לניצחון הימין בבחירות... בין התגובות הרבות והתומכות, הופיעו שוב ושוב אמירות לפיהן מעכשיו אהיה 'שרוף' בתעשיה, ולא תהיה לי עבודה".

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156502213082858&set=a.10150441155172858&type=3&theater

בהמשך פנה קנולר לעוקביו וכתב: "אז בואו נוכיח להם שהם טועים. איך? בואו נהפוך אותי לשחקן העסוק ביותר בתעשייה. שתפו ושתפו ושתפו", ביקש במטרה שהסוכנות שמייצגת אותו תקבל עבורו הרבה הצעות עבודה. "ואם אתם שחקנים", סיים, "ואתם רוצים שאני אעבוד אתכם על התפקיד שלכם, מוזמנים לפנות אלי ישירות".

בשבוע שעבר, הצהיר קנולר, שבין היתר שיחק בעבר בסדרה סרוגים, כי החליט לתמוך בליכוד. בראיון לאתר מאקו הוא ציין כי קיבל על כך "תגובות מפרגנות". בין המפרגנים היו בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שכתב לו: "זה להיות אמיץ! כל הכבוד!", העיתונאי אראל סגל שכתב: "איזה מלך", והעיתונאית אמילי עמרוסי שכתבה: "כל הכבוד. מרשים".