הרב שי פירון מצטרף ל"צו פיוס"

יו"ר חדש למועצה הציבורית של צו פיוס: הרב שי פירון יחליף את רו"ח בני גבאי שמסיים את תפקידו

חדשות כיפה נדב פולק 29/11/17 16:20 יא בכסלו התשעח

הרב שי פירון מצטרף ל"צו פיוס"
הרב שי פירון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, נענה לפניית "צו פיוס" וימונה ליו"ר המועצה הציבורית של עמותת צו פיוס במקום רו"ח בני גבאי המסיים את תפקידו.

במועצה הציבורית של צו פיוס חברים אנשי עסקים, אנשי חינוך, אקדמיה ותרבות מן המעלה הראשונה, מובילי דעה בחברה הישראלית. ביניהם: יזם ההייטק ברק בן אליעזר, פרופ' יולי תמיר, פרופ' אשר כהן, העיתונאית הילה קורח, השחקניות יונה אליאן ואסתי זקהיים, יועץ שר החינוך לשעבר שיבי פרומן, היוצר ואיש התקשורת ג'קי לוי ואחרים.

הרב פירון התוודע לעשייה של צו פיוס עוד כששימש מנהל אולפנת ישורון בפתח תקוה, אשר לקחה חלק ביוזמה חינוכית משותפת מטעם צו פיוס בשיתוף בית הספר התיכון הממלכתי אחד העם. בתפקידו כשר החינוך סייע הרב פירון רבות בקידום החינוך המשלב ואף התייחס באהדה לסוגיית החינוך המשלב בספרו "הכל חינוך" שכתב לאחר שסיים את תפקידו.


הרב שי פירון: "אני ממעט בהצטרפות לארגונים חברתיים אבל ההצטרפות לצו פיוס היא חלום, מפני שבארגון הזה יש תרופה לחוליה של ישראל ותקווה לעתידם של אזרחיה".

מנכלית צו פיוס עליזה גרשון:  "אני בטוחה שהצטרפותו של שי תתרום רבות לצמיחתה ושגשוגה של עמותת צו פיוס, ותרחיב את אופקי הפעילות של העמותה"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן