הפתעה: המנכ"ל הסרוג של 'רדיו המתנחלים' פורש

ישראל פריד, שהיה המנכ"ל של רדיו גלי ישראל ב-8 השנים האחרונות, הודיע לבעלי התחנה כי הוא פורש מתפקידו "חש מיצוי. הגיע הזמן להמשיך הלאה"

חדשות כיפה יהונתן קליין 22/10/18 09:49 יג בחשון התשעט

הפתעה: המנכ"ל הסרוג של 'רדיו המתנחלים' פורש
ישראל פריד, צילום: באדיבות המצולם

המנכ"ל הוותיק של רדיו 'גלי ישראל' פורש מתפקידו. ישראל פריד, שניהל את 'רדיו המתנחלים', במשך שמונה השנים האחרונות, והפך אותו מרדיו נישה לגוף תקשורת מוביל, הודיע לבעלי התחנה, צביקה שלום ויוסי סבן, כי הוא פורש מתפקידו. כך דווח באתר 'אייס'.

ישראל פריד אישר ל'כיפה' את הפרטים ומסר כי "לאחר 8 שנים כמנכ"ל התחנה אני מרגיש שהגיע העת להמשיך הלאה. אני שמח כי יחד עם צוות עובדים מסור, נאמן ובפרט מקצוען הצלחנו לבנות עבור קהל המאזינים שלנו תוכן עשיר ואיכותי, וגם להתמודד עם מהמורות ומשברים תוך שאנו מקפידים לחזק את הפנינה הייחודית שלנו במפת הרדיו הישראלי. 

"יצרנו תכניות חדשות וגם נתנו הזדמנות לשדרנים רבים בתחילת הדרך, ולשמחתי הרבה הם מפארים כיום  את שידורי גלי ישראל ושידורים של תחנות רדיו נוספות. אני מודה לבעלים צביקה שלום ויוסי סבן על ההזדמנות ועל התמיכה לאורך השנים. מסירותם לתחנה ראויה לכל הערכה. אהבתי הגדולה לרדיו גלי ישראל תלווה אותי ללא ספק גם בעתיד, ואני בטוח כי הרדיו ימשיך לפרוח ולהצליח. מאחל לכולכם הצלחה בשימור הדברים הטובים ובהמשך יצירת רדיו הוגן, מאתגר ומעניין".