הסרוג שנבחר להיות יו"ר תחרות הפרסום קקטוס 2018

תחרות הקקטוס היא רגע השיא של ענף הפרסום הישראלי. אתמול נבחר יורם לוי להיות יו"ר התחרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/18 16:58 ה באב התשעח

הסרוג שנבחר להיות יו"ר תחרות הפרסום קקטוס 2018
יורם לוי, צילום: באדיבות המצולם

יורם לוי, שותף במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי נבחר ליו"ר תחרות הקקטוס - תחרות הקריאייטיב של ענף הפרסום הישראלי . לוי יחליף את יו"ר הקקטוס היוצא, יגאל שמיר, מבעליו של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.

לוי, שותף במשרד ברוקנר־יער־לוי, ושם מוכר ומוערך בקרב הברנז'ה של תעשיית הפרסום בארץ.  לקהל הרחב, שצורך את המותגים שלוי מקדם, שמו מוכר הרבה פחות. בין היתר הוביל לוי את השקת אורנג' בארץ; מיתג מחדש את הפרה של עלית; הביא לנו את הקפטן של קפה טורקי עלית ("הוט ווטר, סמול גלאס") ואת היונים של "ביטוח ישיר"; והנחית את גיבורי סדרות הטלוויזיה בסלון ישראלי בקמפיין של "הוט". במערכות הבחירות הקודמת הוא ניהל את קמפיין "יש עתיד", וצעד עם יאיר לפיד כל הדרך אל 19 המנדטים. ובמערכת בחירות אחר כך הצטרף לוי לצוות הקמפיין של המחנה הציוני. 

ל'כיפה' אמר לוי: "המשימה שלנו כשופטים ושלי כיו"ר היא מצד אחד לתת הוקרה ופרס לצוותים על מצויינות קראטיבית ברמת הטובה ביותר, כשהרף שלנו הוא פסטיבל קאן ולצד זה לשמור על איזון ולזכור שזה תחרות ישראלית , למותגים ישראלים וללקוחות ישראלים. והאיזון הזה צריך לייצר רשימת זוכים שתאפשר את ההוקרה וההכרה במצוינות קראטיבית בסטדנרטים בין לאומים. 
בנוסף לזה בארץ יסדתי קטגוריה חדשה שהיא קקטוס על עשית טוב - נתינת פרס למותגים שעושים טוב ברמה חברתית ולא רק בקופה הרושמת והמסחרית. מותגים בינלאומיים כבר מבינים שהם נבחנים גם בעשית טוב ואני חושב שזה חייב להיות גם בתחרות של הפרסום בישראלית כשאנחנו רוצים להיות 'אור לגויים'"