הנס של הרב שרלו בהודו

הרב שרלו יצא לטרק בצפון הודו, הדרדר והחליק במדרון. מקומיים שעברו במקום יצרו חבל, וחילצו את הרב מתחתית המדרון. זה הסתיים בברכת הגומל בבית חב"ד

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/18 09:50 ח בתשרי התשעט

הנס של הרב שרלו בהודו
הרב יובל שרלו. יצא בשלום, צילום: ללא קרדיט

הרב יובל שרלו, ראש ישיבת ההסדר 'אורות שאול', בכפר בתיה, ניצל לאחר שהדרדר לתהום בטרק שערכו הוא ורעייתו בתקופת בין הזמנים, לפני כחודש וחצי. הסיפור התפרסם בידיעות אחרונות.

הרב שרלו ורעייתו שהו בטיול לימודי בצפון הודו, כשעברו את החוויה המטלטלת. "יצאנו לסוג של טרק למפלים של רדמקוט, ואז לפתע אבא מעד על סלע רטוב, ובשנייה אחת התחיל להדרדר אל מדרון עמוק מאוד." כך סיפרה רעייתו של הרב, ד"ר סמדר שרלו, בהודעת ווטסטאפ לילדיהם. "לנוכח עיני הוא מתגלגל ואין לו במה להיאחז. והוא ממשיך להתגלגל עד עומק המדרון, למטה למטה, עד הסוף."

מתחתית הואדי קורא הרב שרלו לאשתו ומספר לה שהוא בסדר, אבל אז צריך לעלות למעלה; "הוא מטפס בלי כוחות ומחפש איך לנווט את עצמו למעלה", מתארת סמדר, "אבל אז, כברת דרך לפני הסוף, אין לו יותר במה להיאחז. ברגע זה אני רואה שבמסלול מופיעה חבורה של מקומיים, ואני מסמנת וצועקת להם שצריך עזרה. הם היו נלהבים מאוד לעזור. מיד כל אחד הוריד את הצעיף שעל צווארו, הצעיפים הצבעוניים נקשרו חזק אחד לשני, ואת החבל המאולתר זרקו לאבא. הוא התחיל לטפס וכך חולץ בשלום". לאחר החילוץ הצטלם הרב שרלו, עייף ומכוסה בוץ אך מאושר, עם חבורת המחלצים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן