המנכ"ל החדש של חברת שטראוס ישראל

אייל דרור מונה למנכ"ל של חברת שטראוס ישראל. דרור, שכיהן כמנכ"ל חטיבת הממתקים של קבוצת שטראוס, יחליף בתפקיד את ציון בלס שמונה לעמוד בראש חברת שטראוס קפה הבינלאומית

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/18 16:57 יד בטבת התשעח

המנכ"ל החדש של חברת שטראוס ישראל
אייל דרור, המנכל של שטראוס, צילום: סיון פרג

גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, הודיע היום על מינויו של אייל דרור למנכ"ל החדש של שטראוס ישראל וחבר הנהלת קבוצת שטראוס. שטראוס היא חברת המזון והמשקאות מהגדולות והוותיקות בישראל, המספקת תעסוקה לכ-5,000 עובדים מצפת שבצפון ועד יטבתה שבדרום.  

גדי לסין: "אני שמח לבשר על מינויו של אייל דרור כמנכ"ל שטראוס ישראל, אשר הינה חברה מרכזית בפורטפוליו קבוצת שטראוס. אייל, שהתחיל את דרכו בשטראוס לפני 16 שנים, מביא עמו לתפקיד יכולות אסטרטגיות מוכחות וניסיון רב בניהול תהליכים מורכבים המבוססים על חדשנות, תוך הפגנת אנושיות וערכיות. בתפקידיו האחרונים כמנכ"ל חטיבת המכירות ומנכ"ל חטיבת הממתקים, הוביל אייל את היחידות שבתחום אחריותו להישגים חסרי תקדים. אייל הוביל צמיחה משמעותית ושיפור במדדים העסקיים השונים, תוך הצגת מהלכי חדשנות פורצי דרך, שיפור מרשים באיכות המוצרים תוך טיפול בערכים התזונתיים והעמקת האחיזה בקטגוריות הליבה של העסק. אני משוכנע שיש לאייל את מלוא הכישורים הנדרשים לביצוע תפקיד משמעותי זה באופן המיטבי. זהו המינוי הבכיר השלישי עליו הכרזנו לאחרונה, כחלק מסבב מינויים גלובאלי ואסטרטגי של הקבוצה במסגרת היערכות לאתגרים המשתנים בשוק המזון".

אייל , בן 47, נשוי ואב ל-3 בנות, צפוי להיכנס לתפקידו כמנכ"ל שטראוס ישראל בחודשים הקרובים. במקביל תחל החברה באיתור מנכ"ל חדש לחטיבת הממתקים.