הטעות שהרסה לי את הטיעון נגד ח"כ אמסלם

אמילי מואטי פנתה לחבר הליכוד בשידור, על דברים שאמר נגד ההפגנה ברוטשילד, והחלה לשאול "כשאתה חוזר הביתה ומקטר לרעייתך...", כאן קטע אותה חיים לוינסון וסיפר לה שהוא אלמן. כיצד הגיב אמסלם להתנצלותה?

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/12/17 10:07 כג בכסלו התשעח

הטעות שהרסה לי את הטיעון נגד ח"כ אמסלם
דודי אמסלם, צילום: Miriam Alster/FLASH90

הפובליציסטית ויועצת התקשורת, אמילי מואטי, חידדה אתמול (א') את טיעוניה נגד ח"כ דודי אמסלם על דברים שאמר נגד המפגינים ברוטשילד. טעות מביכה שלה, שעסקה במצבו המשפחתי, גררה התכתבות מעניינית בין השניים בהמשך.

במוצאי השבת האחרונה הפגינו אלפים (או עשרות אלפים, תלוי את מי שואלים) בשדרות רוטשילד נגד חוק ההמלצות ומה שהם כינו כשחיתות שלטונית. ח"כ אמסלם מהליכוד לא אהב את היוזמה, מספר ימים לאחר הכרת טראמפ בירושלים כבירת ישראל.

"במקביל לרוטשילד", הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "צועדים הערב גם בוואדי ערה ועזה. זו הבושה!". את הפרשנית ופעילת השמאל מואטי התגובה הזו הרגיזה ובפאנל טלוויזיוני שנערך ב'כאן', בהשתתפותה ובהשתתפות העיתונאים יוסי אליטוב, יפעת ארליך וחיים לוינסון, היא ביקשה לפנות לאמסלם בשידור.

"אני יכולה להגיד מה עצבן אותי? דודי אמסלם", היא אמרה בשידור ופנתה למצלמה, "איפה הוא? כשאתה חוזר הביתה ומקטר לרעייתך על יום מסריח שהיה לך...", כאן עצר אותה לוינסון ועדכן אותה שחבר הכנסת הוא בכלל אלמן. בהמשך הפרשנית דילגה מעל המבוכה והמשיכה באלגנטיות את טיעוניה, אך היום היא כבר שיגרה מעין התנצלות.

"בוקר טוב דודי אמסלם", היא צייצה בטווטר, "לא ידעתי שאתה אלמן כשתארתי את הבנאליות של היומיום (כשאמסלם מקטר לאשתו על היום שעבר גם מישהו בעזה עושה את זה) כדי להמחיש כמה מיותרת ומעליבה התגובה שלך להפגנה. מתנצלת. עכשיו תורך להתנצל בפני החברים שלי ובפניי. תודה אחינו".

אמסלם הגיב לבקשת הסליחה וכתב, "בוקר טוב אמילי. אני סולח לך באהבה. הספקתי להכיר את הרגישות שלך אז במאבק עם האתיופים. בנושא החברים שלך, לא היתה לי שום כוונה לפגוע בהם, חלילה. הסברתי שבזמן שהמחבלים מפגינים על ההכרה בירושלים כבירה היה ראוי שנגלה סולידריות. אם כבר צועדים בעת הזו, אז שזה יהיה למען ירושלים".

מואטי פרגנה לחבר הכנסת אך ניסתה בכל זאת להצית ויכוח, "סחה אחי. אבל גם חוק ההמלצות עבר כשהשטח בוער אז רק לימין מותר?". אמסלם מצידו העדיף לסיים את הנושא ברוח טובה, "לא נפתח ויכוח חדש. עכשיו אנחנו חברים. לפעמים עדיף להיות בתיקו מאשר לנצח או להפסיד".

ההתנצלות של מואטי והתגובה של אמסלם

ההתנצלות של מואטי והתגובה של אמסלםצילום: צילום מסך מטוויטר

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן