הדור הבא של הלהקות הצבאיות: אגם בוחבוט ואלה לי מתגייסות

יממה אחרי השחרור של נועה קירל- הבוקר הגיעו לבקו"ם שתי הזמרות המצליחות אלה לי להב ואגם בוחבוט כדי לשאת את חלקן בנטל והתגייסו ללהקה צבאית

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 11:13 יד באדר א'

הדור הבא של הלהקות הצבאיות: אגם בוחבוט ואלה לי מתגייסות
בוחבוט. תשרת בלהקה צבאית, צילום: Flash90

דור הולך ודור בא: רק אתמול השתחררה מצה"ל החיילת נועה קירל, וכבר הבוקר (ג') הגיעו לתל השומר שתי הזמרות הצעירות אלה לי להב ואגם בוחבוט למלא את מקומה ועלו על מדים לראשונה בחייהם.

2 הזמרות יתגייס ללהקה הצבאית של צה"ל כטאלנטיות לא לפני שיעברו טירונות יחד עם שאר המתגייסות הטריות במחנה 80. לאירוע המרגש הגיעה אגם בוחבוט בליווי בן-זוגה הדוגמן בר ברימר. ואילו אלה-לי הסתפקה בהורים שלה.

אתמול אחרי שנתיים בצה"ל הזמרת הצעירה נועה קירל סיימה את השירות הצבאי שלה בתור טאלנט ויצאה לאזרחות. נזכיר כי לקירל היה פטור גמור משירות צבאי בשל העובדה הנדירה כי היא נולדה עם כליה אחת בלבד, אך היא בחרה להתנדב בצה"ל כטאלנט כאשר השירות שלה הסתכם בהופעות בבסיסים בהתאם ללו"ז שלה.  

כמו לכל ישראלי, גם לקירל כבר יש תכניות לטיול הגדול, לרגל השחרור תטוס קירל יחד עם המשפחה הצמודה ובן הזוג החדש תומר הכהן ליעד המבוקש דובאי. קירל תשהה שם מספר ימים, תחזור לכחודש וחצי בארץ ותמריא לתקופה לא מוגבלת בזמן בארצות הברית.