הגיע לגבורות וקיבל ברכה מהנשיא

לרגל ציון שמונים שנה להולדת הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ, התקשר בשעה האחרונה נשיא המדינה ראובן ריבלין לרב ואיחל לו מזל טוב ובריאות: "אני מטלפן אליך מורינו ורבינו כדי לחזק אותך ולאחל לך באמת מזל טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/17 17:12 ז באב התשעז

הגיע לגבורות וקיבל ברכה מהנשיא
הרב עדין שטיינזלץ, צילום: יחצ מכון שפע

הרב עדין (אבן ישראל) שטיינזלץ, הוא אחד מגדולי מפרשי התלמוד המשנה והתנ"ך בדורינו. לפני מעט יותר מחצי שנה, לקה הרב באירוע מוחי חמור. לאחרונה, לשמחת תלמידיו ועמיתיו למפעל חייו, שב הרב לתפקודו וממשיך לעבוד על כתביו יום יום במשרדו בירושלים. היום (א'), התקשר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין לברך את הרב לרגל הגיעו לגיל שמונים.

"אני מטלפן אליך מורינו ורבינו כדי לחזק אותך ולאחל לך באמת מזל טוב", אמר הנשיא והתרגש, "הערכתי והערצתי לכך שאתה כבר מגיע לגיל שמונים, שלוש שנים לפני שאני מגיע, ואני מייחל כבר לבוא ולהיות בנעלי אותם גדולים אשר זכו להגיע לגיל שבו כולנו מתברכים בו בחכמה ובידע והעיקר היא בבריאות שלימה!".

הנשיא סיפר על כך שגם הוא למד תלמוד בנערותו ואמר ש"אם היה אז תלמוד שטיינזלץ, היינו לומדים הרבה יותר תלמוד גם בגימנסיה העברית בירושלים". הנשיא חתם את השיחה בברכות: "באמת מזל טוב ועוד הרבה שנים פוריות וטובות עם הרבה בריאות קודם כל, והרבה חכמה ויכולת ללמד וללמוד ולהאדיר תורה בישראל. אנחנו עוד לא שוכחים את הערב שבילינו יחד כאן ושמענו את הרצאתך הנפלאה".
הנוכחים בחדר בזמן שקוימה השיחה, מסרו כי הרב עדין התרגש מאוד מדברי הנשיא ומהאיחולים החמים.