הברנז'ה הדתית לאומית במפגש עם השרה רגב

נציגי התקשרות הדתית התקבצו ביום חמישי האחרון לשיחה פתוחה עם שרת התרבות והספורט, מירי רגב. מי ומי הגיעו?

חדשות כיפה נדב פולק 26/11/17 16:14 ח בכסלו התשעח

הברנז'ה הדתית לאומית במפגש עם השרה רגב
השרה מירי רגב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת התרבות והספורט, מירי רגב ערכה ביום חמישי האחרון לראשונה מפגש פתוח עם נציגי התקשורת הדת"ל מהמדיות השונות, ביניהם מול"ים, עורכים ומנכ"לים.

במהלך המפגש הציגה השרה רגב את העקרונות של המדיניות שהיא מובילה ואת המהפכה בתחומי התרבות והספורט מאז כניסתה לתפקיד במשך השנתיים וחצי האחרונות.

בחלקו השני של המפגש המשתתפים שטחו בפני השרה רגב את הנושאים הבוערים למגזר הדתי- לאומי וכן הציגו לה רעיונות ונושאים שונים בתחומי אחריותה.

 בין השאר העלו הממשתפים את הצורך בשינוי המדיניות בלפ"מ, בטענה שהתמהיל הפרסומי כיום מפלה את המגזר הדתי לאומי לרעה.

השרה רגב השיבה שהיא מתכוונת להכנס לעובי הקורה בנושא וטענות הללו ואחרות ייבדקו ביסודיות מייד עם כניסתו של המנכ"ל החדש של לפ"מ, בועז סטמבלר.

הברנזה הדתית עם השרה רגב

הברנזה הדתית עם השרה רגבצילום: אלי סבתי

בין הממשתפים: סגנית עורך מקור ראשון, אורלי גולדקלנג, מנהל תוכן בערוץ 20, נתנאל בן שושון, מנכ"ל רדיו גלי ישראל, ישראל פריד והכתב הפוליטי, יוסי בן עטר, בעלי האתר הסרוג "כיפה", עדי מאמו ובועז נכטשטרן, מו"ל השבועון, "שביעי", רובי לוזון, מו"ל השבועון "מצב הרוח"  ומבעלי קבוצת אשדיר- אלי עציון וסמנכ"ל הפיתוח חגי אורן, ידידיה תנעמי, עורך תוכניות "כאן מורשת", מנכ"ל אתר "סרוגים", איתמר חייק והכתב, גיא עזרא,מו"ל השבועון, גילוי דעת ומבעלי משרד הפרסום, פרסומי ישראל, ישראל גולדברג,והעורכת, איילת שלייסל, עורכת המגזין "נשים", הילי מויאל, רונן רחמים, מבעלי משרד הפרסום הסרוג בריש גלי ומו"ל השבועון "נופשים",  והעורכת ומהמפיקה רוני פסטרליך, עורך יש"ע שלנו, אלנתן זכריה, מנכ"ל "עולם קטן" איתן אורבך, מוטי זפט, עורך "שבתון" ועוד.

מי שיזם את המפגש והיה אמון על הארגון שלו הוא יועץ השרה, אבי עובדיה שהצטרף לאחרונה לצוות לשכתה של השרה רגב ובין השאר אחראי גם על חיזוק הקשר עם המגזר הדתי לאומי.