הבית היהודי במודיעין: רוב נשי בצמרת הרשימה

מבין ששת המקומות הראשונים, ארבע מהם מאיישות נשים כמו דוברת השר אלקין לשעבר נגה כץ. יו"ר הרשימה עמיעד טאוב: "הרכבנו את הרשימה הכי טובה בעיר. רשימה עם כוח נשי איכותי בצמרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/18 07:36 כב באב התשעח

הבית היהודי במודיעין: רוב נשי בצמרת הרשימה
נגה כץ רפפורט ועמיעד טאוב, צילום: מתוך דף הפייסבוק של עמיעד טאוב

ברשימת 8 חברי הכנסת של הבית היהודי  מכהנות 2 נשים. בסניף מודיעין לעומת זאת, התגאו אמש (חמישי) ברוב נשי בצמרת רשימתם למועצת העיר.

מבין 6 המקומות הראשונים ברשימה שמוביל יו"ר הסניף המקומי עמיעד טאוב,, 4 הן נשים. ובסה"כ הרשימה כולה מתחלקת באופן שווה בין נשים לגברים.

מעבר לטאוב, במקום השני הוצבה נגה כץ, דוברת הליכוד והשר זאב אלקין לשעבר וכיום סמנכ"לית במשרד יחסי הציבור 'גל אורן לרנר'. במקום השלישי ניצבה  יעל בן שלמה, אשת חינוך ממייסדות הגרעין הקהילתי בעיר.

את יתר הרשימה הרכיבו ג'וני קליין, חבר מועצת העיר ונציג העולים, ענת בראמי, נציגת הצעירים ברשימה ולשעבר יו"ר מועצת הנוער העירונית, יהודית פיש מהגננות הותיקות בעיר ונציגת הגימלאים, אסף הרוש איש הייטק ונציג מטה "בית משותף" במודיעין, רונית שני יור המטה החברתי. עוסקת בתחום ניתוח התנהגות, אסף ישי איש הייטק פעיל למען הנוער ואמנון הר שושנים ממייסדי ׳אקדם׳, פעיל חברתי ולשעבר סגן יו״ר הנהגת ההורים במשואת נריה

"הרכבנו את הרשימה הכי טובה בעיר", אמר טאוב, "רשימה עם כוח נשי איכותי בצמרת. זו הרשימה הכי צעירה, הכי פייטרית, הכי מנוסה ובה מתנדבים רבים שהובילו מאבקים ציבוריים ברמה הארצית והמקומית ובחרו לתרום לתושבי העיר. הנבחרת המגוונת שלנו מייצגת את המארג האנושי הייחודי של העיר ואת הציבור על כל גווניו וזרמיו ונעשה הכל על מנת לייצר השפעה גדולה במועצת העיר, לשים יד על ההגה של הנהגת העיר מודיעין ולהוביל את תחומי החינוך והחברה בעיר".