בנט לטאוב: ''אעמוד לימינך במודיעין''

טאוב, שנבחר ליו''ר הבית היהודי במודיעין, הוזמן ללשכתו של שר החינוך ויו"ר המפלגה הארצית. "משוכנע ביכולתך להגדיל את כמות המנדטים ויכולת ההשפעה של הבית היהודי בעיר'', אמר בנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/18 15:27 ו באדר התשעח

בנט לטאוב: ''אעמוד לימינך במודיעין''
טאוב ובנט בפגישה בלשכת השר, צילום: דוברות הבית היהודי במודיעין

יו''ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט הזמין ללשכתו את עמיעד טאוב, שנבחר לאחרונה ליו''ר המפלגה במודיעין, למפגש הכנה לקראת הבחירות המקומיות. אל הפגישה בחר להביא איתו טאוב את הפעילים המקומיים של הסניף בעירו.

במהלך הפגישה אמר בנט לטאוב: ''אני מכיר ומוקיר את פעילותך החברתית כמי שהקים ומוביל את עמותת אופק המסייעת לאוכלוסיות מוחלשות, וגם את פועלך הציבורי כיו''ר מועצת ראשי הסניפים במפלגה, ושמח כי נבחרת להוביל את הבית היהודי במודיעין.

"אני לימינך בבחירות המקומיות ואגיע למודיעין בכל עת שאדרש לכך. אני משוכנע ביכולותיך להנהיג את הסיעה המקומית ולהגדיל את כמות המנדטים ויכולת ההשפעה של הבית היהודי בעיר''.

טאוב הודה לשר בנט על החברות והתמיכה, ואמר ''בחרתי לצרף את חברי הסניף לפגישה שכן אני משוכנע כי רק בדרך של שיתוף החברים בכל שלבי העשייה נוכל להגדיל ולהגביר את השפעתנו העירונית. אני מודה לשר בנט על חברות אמיתית וראייה חברתית משותפת ועל הנכונות להתגייס ולתרום לסיעת הבית היהודי במודיעין.

"לא בכדי רואים בבית היהודי את העיר מודיעין מכבים רעות כנושאת דגל בכל תחומי החיים, החל מאחוזי התנדבות וגיוס לצבא וכלה במודל ליחסים נכונים ונהדרים שבין דתיים לחילוניים. הבית היהודי בראשותי יהיה פתוח לכולם ויחד עם התמיכה של השרים וחברי הכנסת יהפוך לגורם מוביל משפיע וחיובי בעיר מודיעין מכבים רעות''.