עדיין כאן: אתי כרייף בתפקיד טלוויזיוני חדש

סגירת מעגל? השופטת בדימוס, שהתפרסמה בפרשת "מין תמורת מינוי", תככב בסדרה חדשה בהשראת סיפורו של הנשיא קצב והנשים שהתלוננו נגדו על אונס

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/22 16:02 כה באדר ב'

עדיין כאן: אתי כרייף בתפקיד טלוויזיוני חדש
אתי כרייף, צילום: מתוך עובדה, קשת 12

קריירה חדשה: אתי כרייף, השופטת בדימוס, מככבת בימים האלו על המסך בשורת פרסומות למוצרים ואתרים שונים, אולם מסתבר שהיא לא מסתפקת בלהיות פרזנטורית ועתידה לככב בקרוב על המסך הקטן כשחקנית בסדרה חדשה, ואפילו ללמוד משחק. 

הסדרה "אלף" שתצולם בקרוב נכתבה בהשראת פרשת קצב ושורת הנשים שהתלוננו נגדו על מעשי אינוס. הפרשה, שנחשפה לציבור ב-2006, בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה, הובילה ליציאתו לנבצרות של הנשיא קצב, למשפט מתוקשר ולבסוף להרשעתו וכליאתו בגין אונס. כזכור, כרייף נחשדה במתן שוחד מיני ליו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נווה, בתמורה למינויה לשופטת שלום. הפרקליטות החליטה על סגירת התיק לאחר שכרייף התחייבה לא לחזור לכס השיפוט.

אלוהי המוסר

אתי כרייף תשחק בסדרה את עורכת הדין גלי רכיב שמפרשנת את הפרשה באולפני הטלוויזיה ומספקת לציבור מידע משפטי רלוונטי. חזרתה לחיים הציבוריים גרמה להנחה כי היא מתכננת קריירה פוליטית, אולם היחצ"ן שלה, אורי צרור, כבר הסביר בראיון שהעניק לכאן רשת ב' כי, "יש לה משפט שהיא אומרת לא פעם, גם בשיחות סגורות וגם קבל עם ועולם- Never say never".