אין הפסקת אש: הירי בנגמ"ש בין עיתונאי המגזר נמשך

ניסיון המתיחה של אמנון אברמוביץ' הוביל לביקורת מצידו של שמעון ריקלין שטען כי דבריו מייצגים את יחס התקשורת לראש הממשלה. רועי שרון התייחס לדברים וכשריקלין ענה לו הוא השיב: "הציוץ היה מיועד לעיתונאים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/08/17 16:35 יח באב התשעז

אין הפסקת אש: הירי בנגמ"ש בין עיתונאי המגזר נמשך
רועי שרון, צילום: אלון אלגם, יחץ ערוץ 10

הקרבות בין עיתונאי המגזר נמשכים. אחרי שטור ביקורת אחד הצית ויכוח לוהט בין כמה מאנשי התקשורת הבולטים שיצאו מהציונות הדתית, שניים נוספים עקצו זה את זה היום (חמישי) כשגם הפעם ראש הממשלה מהווה טריגר מרכזי.

שמעון ריקלין מערוץ 20 התייחס בחשבון הטוויטר שלו למתיחה שעבר העיתונאי אמנון אברמוביץ', כשהבדרן יוסי וידר ניהל איתו שיחה תוך שהוא מתחזה לאהוד ברק.

בשיחה ניסה החקיין לשכנע את העיתונאי הותיק לעזור לו להפיל את נתניהו וביקש שידווח על כך שהוא חוזר לשדה הפוליטי. "חקיין מתחזה לאהוד ברק מדבר עם אברמוביץ'", צייץ ריקלין והוסיף, "אברמוביץ': 'יש פנצ׳ר עם מילצ׳ן'. כל הסיפור של התקשורת ופרשיות נתניהו על רגל אחת".

חברו של אברמוביץ' לערוץ, עמית סגל, דווקא יצא להגנתו וכתב כי "‏אמנון אברמוביץ' יוצא פשוט נהדר מהשיחה עם פייק-אהוד-ברק. לא פחות".

קרב הציוצים בין שרון לריקלין

קרב הציוצים בין שרון לריקליןצילום: צילום מסך מטוויטר

רועי שרון מ'כאן' התייחס באופן כללי לדברים וצייץ כי "רק עיתונאים שמעולם לא עסקו בדיבוב מקורות, יכולים לבוא בטענות לאברמוביץ"'.

ריקלין, מיהר להגיב וכתב: "מצד שני רק מי שעוסק בהגנה על הבראנז'ה כל הזמן יגן על דברי אברמוביץ'- יש פנצ'ר עם מילצ'ן".

הכתב הצבאי של תאגיד השידור הציבורי לא נשאר חייב ובעקיצה ששיגר לריקלין אמר כי "הציוץ היה מיועד לעיתונאים. גרופים זה בהמשך ימינה. או שמאלה. מה שביבי יגיד".

כזכור בתחילת השבוע פרסם כתב הכנסת של ידיעות אחרונות עמיחי אתאלי, טור ביקורת נגד מדיניותו הלא מספיק ימנית לדעתו של נתניהו. בעקבות הדברים ושיתופם כתב תקף אותו אראל סג"ל בקרב ציוצים בו נטלו חלק גם עקיבא נוביק ואיתמר פליישמן.

בטורו השבועי חדש בעיתון 'בשבע', התייחס יאיר שרקי לויכוח בין אתאלי ונוביק לסגל ופליישמן וכתב כי הקרבות בין הימין לשמאל פינו את מקומן "לקרבות ימין-ימין סוערים לא פחות". שרקי ניסה להתבטא בעדינות וציין שחלקם חברים טובים שלו, אך מתח ביקורת על שני הצדדים. לדבריו לביקורת מימין על ראש הממשלה, דווקא מכלי תקשורת המרבים לתקוף אותו משמאל, "יש אפס אמינות".

מצד שני הוא ציין שגם "חלק מנאמני נתניהו התבלבלו לגמרי", מכיוון שהם צריכים "מהמחשבה הפטרונית שכל עיתונאי ימני או חובש כיפה חייו ליישר קו עם 'המחנה'".