עלילות נתניהו וקרב הציוצים של עיתונאי המגזר

עמיחי אתאלי רק רצה לשתף את מאמרו בידיעות אחרונות נגד נתניהו. לבסוף יצאו מזה שלל מתקפות הדדיות בינו ובין עקיבא נוביק לאראל סג"ל, עם סיום מעניין של איתמר פליישמן. המלצת מערכת 'כיפה': שתו לימונדה ושבו קצת בצל

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/17 16:10 טו באב התשעז

עלילות נתניהו וקרב הציוצים של עיתונאי המגזר
אראל סגל, צילום: צילום מסך מיוטיוב

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מעורר אמוציות רק במערכת הפוליטית, אלא גם בין חלק מאנשי התקשורת הדתיים שניהלו היום (שני) קרב ציוצים בטוויטר שכלל את עמיחי אתאלי, אראל סגל, עקיבא נוביק ואיתמר פליישמן.

תחילתו של הסיפור הוא בטור שפרסם הבוקר אתאלי, כתב הכנסת של ידיעות אחרונות, בו תקף את נתניהו מימין טען כי "במשך עשר שנות נתניהו בשלטון, היו פה לכל היותר דקות ספורות של ניהול מדיניות ימין".

הכתב הסרוג הוסיף בציניות: "ראש ממשלת הימין? בוא נראה אותך. יש לך לכל הפחות עוד כמה חודשים בתפקיד. נראה אותך מנהל מדיניות ימין: שלול אזרחות ממחבלים בעלי תעודת זהות כחולה, תפסיק את הקפאת הבניה בירושלים, אפשר עליה מאסיבית של יהודים להר הבית, תדחף למינוי שופטים שמרנים, זה הזמן שלך".

חברו של אתאלי, כתב הכנסת של ערוץ 10 עקיבא נוביק, שיתף את הכתבה של חברו, אך שניהם נתקלו במי שלא אהב את דברי הביקורת של אתאלי,שדר גלי צה"ל ואיש ערוץ 20 אראל סג"ל.

"המשרתים מדברים. פחחח", צייץ סג"ל בחשבון הטוויטר שלו תוך שהוא מתכוון לכך שאתאלי עובד בידיעות אחרונות, הנתפס כאנטי נתניהו, ונוביק עבד שם בעבר.

נוביק הגיב בציוץ משלו כשכתב: "אראל, שנים שמענו את הטענה שאף אחד בתקשורת לא שואל מימין, רק משמאל. אז הנה שואלים מימין, ואתה הראשון לתקוף". על כך ענה מגיש הפטריוטים כי הוא היה עדין, "מאוד עדין".

"אל תאיים", המשיך נוביק להגן על חברו, "אתאלי שואל פה שאלות קשות ורציניות. אולי תענה במקום להתנפח ולנסות לעלוב בו? (כשקוראים לך עבד נרצע של נתניהו אתה נעלב יופי)". סג"ל לא נשאר חייב וכתב:  "עקיבא ואתאלי אתם בכל מה שקשור בנוני צריכים לסתום. וגם רצוי שתפסיקו ללכלך מאחורי הגב".

בשלב זה הצטרף אתאלי לקרב הציוצים שחולל מאמרו וכתב: "אראל. לא ראיתי אותך יוצא נגד הבוסים שלך ושלי במעריב ששתו לנו את הפנסיה ולא נגד מעסיקיך הנוכחיים בוואלה וערוץ 20. אוהב ומעריך אותך המון. אני מכבד את זה מאוד אך מעניין אותי להציץ לתוך נפשך ולהבין מדוע".

נוביק הצטרף גם הוא למתקפה על סג"ל וצייץ: "יפה, שלפת את הנוני בתזמון מפתיע והיכית אותנו אפיים. עכשיו אתה מוכן להסביר לנוכחים בטוויטר מדוע שום ביקורת על נתניהו אינה לגיטימית בעיניך?".

אראל סגר את הנושא מבחינתו שצייץ כי הביקורת "לגיטימית בהחלט, אבל לא מעלה תאנה כמוך שנע בין חנופה, רכילות ולכלוכים מאחורי הגב".

כאן נכנס לעניינים איתמר פליישמן, שהיה בעבר כתב השטחים של ynet ומעריב וכן דוברו של נפתלי בנט בבחירות האחרונות. "עקיבא נוביק היה כתב של ידיעות בכנסת", הוא צייץ פליישמן, "הוא היה ראש החץ של ידיעות בהעברת חוק ישראל היום. הגיע הזמן שהוא וחיים רוזנברג ייחקרו".

בהמשך הוא כתב כי "כעת הוא שוכב על הגדר בשביל הדיקטטורה האפלה הזו, ומשרת כמובן גם את אדוניו השרלטנים בערוץ 10. הכי עצוב שהם יזרקו אותו כמו מגבת משומשת. בניגוד אליו אני לא איש נכלולי ובוגדני לכן לעולם לא אספר דברים שאני יודע מחברות שפעם הייתה בנינו אבל יש גבול לעזות המצח של שותף בהשחתת המערכת".