אילת שקד בכנס התמיכה בבית היהודי בבית שמש: "הגיע הזמן לקחת את גורלנו בידינו"

בכנס של מפלגת הבית היהודי בבית שמש הביעה איילת שקד תמיכה בעליזה בלוך לראשות העירייה: "הציונות הדתית והאוכלוסייה החרדית העובדת חייבים להתאחד סביב הבית היהודי"

חדשות כיפה מירב כהן 16/10/18 14:59 ז בחשון התשעט

אילת שקד בכנס התמיכה בבית היהודי בבית שמש: "הגיע הזמן לקחת את גורלנו בידינו"
צילום: אורן אביטן

למעלה מ-150 אנשים השתתפו אמש (ב') בכנס התמיכה של מפלגת הבית היהודי בבית שמש, בהשתתפות שרת המשפטים איילת שקד, נציגי הרשימה, רבנים ואישי ציבור.

השרה שקד הביעה את תמיכתה ואמרה "אני מביעה את התרשמותי מהרשימה השוויונית של הבית היהודי בבית שמש. על מנת להוביל שינוי מהותי בעיר, מלבד גורמי האכיפה, הוא לקחת את גורלנו בידינו"

עוד הוסיפה שקד כי "הציונות הדתית והאוכלוסייה החרדית העובדת חייבים להתאחד סביב הבית היהודי. גם השר בנט וגם אני, מקדמים ופועלים למען השתלבות החרדים בתעסוקה ובהשכלה. חשוב לזכור כי ככל שלבית היהודי בכנסת יהיו יותר מנדטים, כך יהיה לנו יותר כוח ונבוא לידי משמעות ולידי ביטוי". שקד הביעה את תמיכתה בעליזה בלוך לראשות העיר, שנמנתה בין משתתפי הכנס, וקראה לכל בעל הצבעה בעיר לבחור ברשימת הבית היהודי בבית שמש "על מנת לקבל סוף סוף ייצוג משמעותי בעירייה".

עו"ד רינה הולנדר, ראש רשימת הבית היהודי בבית שמש אמרה "לבית שמש יש פוטנציאל עצום, עלינו רק לרצות ולפעול. כסיעה מייצגת, בטוחני שאם נשב כחברי מועצה בשולחן הדיונים בעירייה, נוביל ונגיע לדרג הגבוה ביותר. הבית היהודי יפעל לשינויים בעיר גם בדברים שעל פניו נתפסים כפשוטים, אך חשובים לעתיד העיר: העצמת הנוער, ניקיון העיר, שקיפות, ניהול תקין, חינוך. אני רוצה שהילדים שלי ירצו להשאר פה, בבית שמש, שיהיה להם למה להשאר. הולנדר הביעה את תמיכתה בעליזה בלוך לראשות העיר "נהיה חברים בקואליציה" ולבסוף פנתה למשתתפים "אנחנו יכולים להביא שינוי הן לציבור הדתי לאומי והחרדי המתון והן לציבור המסורתי והכללי בעיר, אם רק נפעל יחד ונאמין באחדות".

צילום: אורן אביטן

עליזה בלוך אמרה כי "בית שמש חייבת רינה חזקה", וכן הביעה את תמיכתה בנציגי הרשימה. ישראל מנדלסון, נציג חב"ד והאיחוד הלאומי דיבר על הייצוג שלו ברשימה, עבור הציבור החרדי העובד והבטיח כי ב-5 שנים הקרובות יפעל למען הדיור, התעסוקה, התחבורה, הכבישים, וכן צמיחה כלכלית בעיר דרך פיתוח אזורי התעשייה בעיר. מנדלסון סיכם "מפלגת הבית היהודי היא המפלגה היחידה שתדע לאזן בין צד שמאל לצד ימין וכן תחבר בין ערכים ומסורת לבין פיתוח והעצמת העיר".