אחרי חמש שנים: הדוברת של אילת שקד עוזבת את הלשכה

היא התחילה את העבודה האינטנסיבית כששקד החלה את המסע בבית היהודי כחברת כנסת. עכשיו היא פורשת מהתפקיד כששקד שרת משפטים. טל בנש, הדוברת של שרת המשפטים "פורשת כנפיים"

חדשות כיפה נדב פולק 16/08/17 15:08 כד באב התשעז

אחרי חמש שנים: הדוברת של אילת שקד עוזבת את הלשכה
השרה איילת שקד, צילום: תקשורת ודוברות דינה אברמסון 

 

טל בנש, יועצת התקשורת של שרת המשפטים איילת שקד, הודיעה על פרישתה מהתפקיד - כך פירסם אלכס כץ באתר 'אייס'. היא תסיים את תפקידה בראש השנה.

בנש עבדה עם שקד עוד לפני היבחרה לראשונה לכנסת בבחירות 2013. בהמשך הייתה הדוברת הפרלמנטרית שלה, ועם מינויה של שקד לשרת המשפטים, עברה איתה למשרד כיועצת התקשורת שלה. בעבר הייתה בנש מנהלת מדיה במשרד בפרסומי ישראל, וגם תחקירנית ואשת תוכן בטלוויזיה. ב-2012 פנתה לשקד בפייסבוק והציעה את עצמה בלי ניסיון בתחום. שקד נתנה לה הזדמנות והשתיים צעדו יחדיו במשך תקופה ארוכה.
 

בנש אישרה את הפרטים ומסרה: "לאחר 5 שנים של עשייה מרתקת ומלאת השפעה, החלטתי להודיע על פרישתי ולהמשיך הלאה אל עבר אפיקים חדשים. ההחלטה הייתה לא קלה עבורי, אך הגיעה העת להתפתח לכיוונים נוספים, לחקור את העולם וגם מנוחה לא תזיק. מודה לשרה שקד ולעמיתיי על תקופה נפלאה ומלמדת".

שרת המשפטים שקד מסרה: "טל ואני עברנו דרך ארוכה ומשמעותית יחד. היה לי העונג לעבוד לצידה מתחילת דרכי הפוליטית. טל הוכיחה עצמה כדוברת מקצועית, נאמנה ויצירתית ואני בטוחה שעוד נכונה לה הצלחה גדולה. כעת הגוזל החליט לפרוש כנפיים ולעוף ואני מפרגנת ומאחלת לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. היא עוד תשוב".