אז ליברמן דרש: רזי ברקאי שידר שיר של יהונתן גפן

איש גלי צה"ל פתח את תכניתו עם שיר שכתב היוצר הישראלי שהשווה בין עאהד תמימי לאנה פרנק, ""יונתן גפן, חברי כאח לי, פישל. אל תיגעו באנה פרנק. ואחרי זה, הכבש השישה עשר ישאר הרבה אחרי איווט", הוא צייץ בטוויטר

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/01/18 12:06 ח בשבט התשעח

אז ליברמן דרש: רזי ברקאי שידר שיר של יהונתן גפן
רזי ברקאי, צילום: פלאש 90

בגלי צה"ל לא מתרגשים משר הביטחון: איש התחנה, רזי ברקאי, בחר לפתוח היום (רביעי) את שידור תכניתו בשיר שכתב יהונתן גפן, זאת חרף דרישתו של ליברמן כי יצירותיו לא יושמעו בתחנה הצבאית.

מהלכו של העיתונאי הוותיק לא מפתיע מאחר ואתמול הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "יונתן גפן, חברי כאח לי, פישל. אל תיגעו באנה פרנק. ואחרי זה, הכבש השישה עשר ישאר הרבה אחרי איווט. שר הביטחון, יהיה מי שיהיה, לא יכתיב מה ישודר ומה לא".

ברקאי נגד ליברמן

ברקאי נגד ליברמןצילום: צילום מסך מטוויטר

כזכור, ליברמן דרש ממפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, שלא להשמיע את שיריו של גפן לאחר שזה השווה בין הערביה שהיכתה חיילי צה"ל, עאהד תמימי, לאנה פרנק וחנה סנש.

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הבהיר לשר כי אין זאת בסמכותו לתת הוראה שכזו ""בכל ענייני התוכן העיתונאיים-מקצועיים, התחנה אינה כפופה אף לדרג הצבאי ולהיררכיה הצבאית, ובוודאי שאינה כפופה כל מעורבות פוליטית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן