אזור התעשיה: הכירו את גלית מנסבך

הכי גאה בילדים שלה ומצטערת שלא סיימה את התואר הראשון לפני 8 שנים, לא אוהבת את יחצנים שמבטיחים בלעדיות ומעבירים את הידיעה לעלונים מתחרים. הכירו את גלית מנסבך, עורכת מדור הברנז'ה במצב הרוח

חדשות כיפה נדב פולק 16/07/17 14:51 כב בתמוז התשעז

אזור התעשיה: הכירו את גלית מנסבך
אזור התעשיה

גלית מנסבך, בת  30 אבל מרגישה כמו בת 22, נשואה ואימא ל 3 מוסקטרים (אורי 10, נעם 6.5, הוד 4 חודשים). עורכת מדור הברנז'ה במצב הרוח ועובדת באמונה תנועת האישה הדתית כמנהלת סניף חיפה ומחוז צפון

אזור מגורים: גרעין הדר בחיפה, עוד חודש הולכים ליישב את העיר החדשה- חריש.

איך התחלתי, מה עשיתי קודם: פנה אלי חבר (לא חשוב שמות- יעקב שטרן) לפני שנה וחצי ואמר שהתפנה התפקיד בברנז'ה ושאל אם אני רוצה, המליץ עלי למו"ל ומשם זה כבר התגלגל. לפני זה עשיתי המון דברים אבל לא בתחום. (עורכת עיתון בית ספר באולפנא זה נחשב???)

 

גלית מנסבך

גלית מנסבךצילום: גלית מנסבך

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: הילדים שלי זו הגאווה הכי גדולה, הם פשוט מדהימים (הכי באובייקטיביות!), הישגים בתחום קידום נשים דתיות במסגרת העבודה שלי ב'אמונה' בשבע שנים האחרונות. מרגישה שאני משאירה שם חותם. (עוזבת שם בסוף הקיץ עקב מעבר דירה)

פספוס אחד בקריירה: שלא סיימתי את התואר לפני 8 שנים. כיום מנסה לתקן.

רגע אחד לנצור: התנתקות 2006. אמנם לא רגע אחד. שנה שלמה שהשאירה בי הרבה צלקות (בתמורה קיבלתי במתנה את שאול בעלי).

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר: לוקח לי תמיד 5 דקות להתאפס, להיזכר מי אני, איפה אני ומי הם לעזאזל הילדים שמתרוצצים בבית שלי. כשאני סוף סוף נזכרת אני מנסה להירדם בחזרה אבל מבינה שאין ברירה וצריך לקום. אני לא בנ"א של בוקר, אני חסרת סבלנות, צרודה, עייפה ופסימית בבוקר. השעות הטובות שלי זה בלילה.

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך: יח"צ/דוברים שמבטיחים בלעדיות על אייטם ובשבת אני רואה את אותו אייטם במדור המתחרה. מרגיז. לא שאני תחרותית (ברור שאני כן) אבל בעיקר חושבת על טובת העיתון מתוך הבנה שאם לא נשמור על חומרים בלעדיים נאבד קוראים ולכן מתאמצת על זה.

איך נראית השבת שלך: יום שישי לחץ מטורף, לא משנה מתי נכנסת שבת ולא משנה אם התחלתי לבשל שבוע מראש, תמיד לחץ בכניסת שבת. ואז ברגע הרוגע נוחת בביתנו, מדליקה נרות, מברכת את הילדים ובועטת אותם מהבית (עם פרוסת עוגה חמה במפית, רק לכו כבר, כן מתוקים אתם שיא החתיכים. בייייי!!!!) ואז נשכבת בספה עם 200 עלונים, עיתונים ומגזינים וקוראת. מתה על שבת. זמן איכות עם המשפחה, זמן לדבר יותר, לשחק בדיקסיט/ קטאן/ רמי קוב וכדו'... לקרוא, לנוח- בקיצור פאן!

מודל לחיקוי במקצוע: טוב אני לא הולכת ליפול עם השאלה הזו. אין לי מודל לחיקוי. יש הרבה אנשים נהדרים שאני משתדלת ללמוד מהם בתחומים שונים.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו: המצב נעשה מאד דינמי, קצב זרימת המידע מטורף ולאנשי תקשורת זה מאד מאתגר. כמעט כל ידיעה/אייטם/כתבה שתכתוב כבר אנשים ראו איפשהו לפני... חושבת שלעיתוני השבת יש סוג של "חסינות" מחד (לפחות עד שצומת "ימצאו לזה פתרון" כדברי הרב רוזן), אבל המון תחרות פנימית וכפילויות מאידך מה שמחייב אותנו להישאר בתנועה תמידית. מאד משמח לראות אנשי תקשורת דתיים בתקשורת הכללית, חושבת שאנחנו בכיוון הנכון ותוך כמה שנים השילוב יהיה משמעותי יותר. 

 

רוצים גם להשתתף במדור ? שלחו לי מייל : b.kipacoil@gmail.com