לקראת חג השבועות - אירועי יינות בכרמים

יקבים רבים מנצלים את החיבור בין מזג האוויר, הגבינות של שבועות, ויופי הכרמים בעונה זו, כדי לקיים אירועי טעימות מסוגים שונים. אספתי עבורכם כמה המלצות

חדשות כיפה ראובן כהן 26/05/19 13:40 כא באייר התשעט

לקראת חג השבועות - אירועי יינות בכרמים
טעם נרכש - טור יין

חג הקציר קרב, היסמין פורח, והערבים מתחילים להיות חמימים ונעימים לאירועי חוץ בחיק הטבע. יקבים רבים מנצלים את החיבור בין מזג האוויר, הגבינות של שבועות, ויופי הכרמים בעונה זו, כדי לקיים אירועים כיפיים של טעימות מסוגים שונים. אספתי עבורכם כמה המלצות, אז פנו לעצמכם כמה שעות, אם זה בערב או בבוקר יום שישי, ולכו לאחד היקבים. זה מהנה, טעים ויפה. 

 

חגיגת שבועות ביקב ברבדו

יקב ברבדו, פותח את חגיגת שבועות, עם שקיעת החמה בסוכה שבין הכרמים, עם הגפנים המלבלבות בפריחה מלאה, ריח הסמדר המשתלב עם המראה המרהיב של השריגים הירוקים העוטפים את הסוכה, ומזמין אתכם לטעום יין איכותי, גבינות מחלבה טובות, טאפסים ברוח החג ושמן זית משובח, לצד מוזיקת ג'אז לייב נעימה.

באירוע יוצעו לטעימה מגוון היינות של היקב, השף ספי דורון יציע מבחר גבינות וטאפאסים ברוח החג משק פז יטעים שמן זית וזיתים כבושים איכותיים מכפר שמואל, ואת האווירה ינעים הרכב ג'אז, ואת כל זה ילווה הרכב של צמדג'אז  – שינגנו מוזיקת לייב נעימה.

האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-6.6 בין השעות 19:00-22:00. דמי כניסה 50 ₪ - מתקזז בעת קניית 3 בקבוקי יין לאדם. (ניתן לשלם באשראי עבור היינות).

יש להזמין מקומות מראש: בטל' 050-2207022 או 054-6808873, מרכז המבקרים נמצא בלב הכרמים שמול היישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה. (יקב ברבדו ב waze). 

יקב ברבדו

יקב ברבדוצילום: חן ראובן

 

פסטיבל TULIP WHITE 

מידי שנה חוגגים ביקב טוליפ את חג השבועות עם פסטיבל TULIP WORLD WHITE – פסטיבל של יינות לבנים מכל העולם. השנה יערך הפסטיבל ביום שישי ה31.5, בין השעות 10.00 ל 15.00.  בפסטיבל ניתן יהיה לטעום יינות לבנים מיוון, פורטוגל, ספרד, צרפת, איטליה, צ'ילה, ארגנטינה וכמובן ישראל.

זו הזדמנות נהדרת להכיר מגוון רחב של סגנונות, זנים ויינות לבנים ייחודיים שכל כך מתאימים לשתייה בקיץ הישראלי ובכלל. באירוע תתארח מחלבת ברקנית עם מגוון רחב של גבינות בוטיק נפלאות, וכל זה לצלילי מוזיקה כיפית ונוף מרהיב ופורח. כניסה 25 ₪ - לקבלת כוס לטעימה חופשית לאורך כל הפסטיבל.

 

המסיבה השנתית של יקב רקנאטי

עם בוא הקיץ, ורגע לפני חג השבועות, מגיעה גם המסיבה השנתית של יקב רקנאטי. זהו אירוע ותיק ואני אישית הייתי בו יותר מפעם אחת, בעיקר בגלל טעימה ייחודית של יינות עתידיים. זו למעשה טעימה של יינות שעדיין בחבית, והטועם מעריך את הפוטנציאל של היין להיות "הדבר הבא" ולרכוש ממנו בקבוקים שיגיעו לשימוש כשנה ממועד הרכישה.

היתרון ברור, אם היין טוב זכה הרוכש במחיר מצוין ליין, סוג של השקעה. מתאים לכל אחד? לא ממש, אבל כיף לטעום גם למי שלא רוכש. בחצר היקב יפוזרו שלל עמדות טעימה בהן ניתן לטעום את יינות הסדרות הגבוהות של היקב, יתקיים מופע של להקת אומה גומה שמבצעת קאברים לשירים באנגלית משנות ה-60 ועד שנות ה-80, דוכנים בהם יוגשו גבינות משק 'יעקבס', נשנושי ירקות טריים, לחמים נהדרים ואפילו גלידה במהדורה מיוחדת מבית וניליה.

כניסה בעלות של 60 ₪, כוללת כוס יין מתנה, כניסה אחרונה בשעה 13:30. מספר המקומות מוגבל. האירוע יתקיים ביקב רקנאטי, רחוב גשר העץ 16, פארק תעשיות עמק חפר. פרטים נוספים בטלפון 04-6222288. לרכישה מוקדמת של כרטיסים היכנסו לאתר, או פנו במייל info@recanati-winery.com.

צילום: דיוויד סילברמן

 

 

פסטיבל WHITE  יין לבן על הים, הרצליה 

הפסטיבל ייערך ברחבת המרינה שבהרצליה ויציע טעימות של יותר מ- 100 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, סדנאות יין, מתחם אוכל, מוזיקה שמחה ועוד הפתעות רבות. בפסטיבל לוקחים חלק מיטב היקבים ויבואני היין לישראל וייחשפו לראשונה עשרות יינות לבנים חדשים.

האווירה על קו המים משחררת ונעימה, מומלץ ללכת בזוג. הפסטיבל יתקיים במרינה הרצליה, בימים  ד'-ה' 29-30/05/2019, בשעות:18:00-23:00. כניסה 89 ₪ בקופות, ובהרשמה מוקדמת 69 ₪