יצרן הטחינה המובילה בישראל מגלה את הסוד מאחורי ההצלחה

חברת "אחוה" חוגגת 95 שנה להיווסדה. יעקב מלאך, יו"ר החברה, מגלה את סוד ההצלחה: "לעולם לא נקטין אריזות ללא שינוי מחיר, תמיד נציע את העסקה המשתלמת ביותר לצרכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/24 17:22 ל בניסן התשפד

יצרן הטחינה המובילה בישראל מגלה את הסוד מאחורי ההצלחה
מוצרי אחווה, צילום: יעל האן

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה הישראלית המובילה, חוגגת 95 שנה להיווסדה ומסמנת לרגל כך את מוצריה במדבקה חגיגית. טחינה גולמית רגילה ומלאה אחוה, מגוון מוצרי חלוה, ממרחים מתוקים מבוססי טחינה ומגוון מוצרי מאפה ישווקו כשעליהם מתנוססת מדבקת השנים עם ענפי זית.

יעקב מלאך, יו"ר חברת "אחוה": תמיד נציע את העסקה המשתלמת ביותר לצרכן

חברת אחוה הוקמה בשנת 1929 על ידי ארבע משפחות עולים מפולין, רוסיה, יון ותורכיה, אשר התקבצו בבית דירות בדרום תל אביב והחלו לייצר חלוה על פי מתכונים של ארצות מוצאם. אט אט נוספו לייצור גם שמן וטחינה, שהיוותה את חומר הגלם העיקרי בחלוה. כיום נחשבת אחוה ליצרנית הגדולה והמובילה בישראל של טחינה גולמית ומוצרי חלוה. יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, מסביר מהו סוד ההצלחה: "להיות תמיד הוגן, שקוף, ולהסתכל קודם כל על רווחת הצרכן ותועלתו לפני שיקולי רווח צרים. לעולם לא נקטין אריזות ללא שינוי מחיר, תמיד נציע את העסקה המשתלמת ביותר לצרכן. אנו מאמינים שצרכן שרוכש ממוצרי אחוה, יודע שמותג זה לעולם יהיה הגון ויציע את התמורה המיטבית לכספו".