שימו עוקב וכנסו למטבח: 5 אושיות אוכל שאתם חייבים להכיר

הבלוגרית עם הקול הממכר ועוגות השמרים, זאת עם הביסים הכי מגרים והבלוגר שצורח בזמן שהוא מכין קובות - חמישה בלוגרי אוכל שאתם חייבים לשים להם עוקב, ואז להיכנס למטבח ולהכין את המתכונים שלהם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/05/24 09:27 כט בניסן התשפד

שימו עוקב וכנסו למטבח: 5 אושיות אוכל שאתם חייבים להכיר
שימו עוקב, צילום: ESstock,Shutterstock

הדבר היחיד שמספק כמו לאכול אוכל טוב הוא לצפות באנשים מכינים אוכל טוב. הרי אין לנו באמת כוח לקום מהספה, לחמם תנור, להפשיל שרוולים, ללוש בצק, אבל בכל זאת נשמור באינסטגרם "מתכון לעוגת ארבע שכבות עם קישוטי צ'ורוס ביתי". אם גם אתם נהנים לצפות בבלוגרי אוכל דופקים ביסים מושחתים ולהבטיח שיום אחד גם אתם תכינו את המתכון המדהים הזה, הנה חמישה בלוגרים שאתם פשוט חייבים לעקוב אחריהם.

קורל חוטה

עוקבים: 161K

מומחיות: קול ממכר ועוגות שמרים "מלחיצות"

הכי פופולרי: מקרוני אדום עם 2.9 מיליון צפיות

קורל חוטה

קורל חוטה צילום: צילום מסך אינסטגרם

כל יום שלי מסתיים בצפייה בסטורי של קורל חוטה, ואם יש גם סרטון חדש בעמוד כנראה שאצפה בו פעמיים. זה לא רק הקול הממכר שלה שמתחשק לי לשמוע מבוקר עד לילה או האישיות המתוקה והעממית שלה, אלא בעיקר העובדה שהמתכונים שלה פשוט טובים. עוגת השמרים המושחתת שהכנתי בעקבות ההוראות שלה הצליחה להרשים את כולם ובזכותה אפיתי לראשונה בחיי אוזני המן טעימים (שמעתם? אוזני המן, שהם טעימים). חוטה משלבת בין מתכונים בריאים עם חלבון לעוגות ומאפים מושחתים, בין לבין מפנקת גם את הצליאקים במתכונים ללא גלוטן, ובגדול - אין מישהו שלא ימצא את עצמו בתוך העמוד שלה. עוקב, דחוף.

עומר לוי

עוקבים: 156K

מומחיות: מתכונים מושחתים והביסים הכי מגרים שתראו ברשת

הכי פופולרי: נודלס צ'יטוס עם 1.2 מיליון צפיות

עומר לוי

עומר לוי צילום: צילום מסך אינסטגרם

חשבתם פעם להכין נאגטס מגלידה? באן פיצה? חלב מטוגן? טילון מגבינה? שוקולד בצורת אצטרובל? עמוד האינסטגרם של עומר לוי לא יספק לכם "ארוחת צהריים בעשר דקות" או "חלה אוורירית ומושלמת לשבת קודש", אבל תאמינו לי - ברגע שמתחילים לצפות בה זה אף פעם לא מסתיים בסרטון אחד. לוי מציעה מתכונים מטורפים, רובם מושחתים, שלא תמצאו באף מקום אחר. האוכל המגרה בשילוב עם ההגשה המשעשעת שלה והביסים המגרים שמופיעים בכל סרטון גורמים לה להיות ייחודית כל כך בין בלוגרי האוכל. שימו עוקב ועופו להתגרות.

קובי אדרי

עוקבים: 337K

מומחיות: יאבלולו שמבלולו ומתכונים שעושים אותו חי

הכי פופולרי: חמין מרוקאי עם 2.2 מיליון צפיות

קובי אדרי

קובי אדרי צילום: צילום מסך אינסטגרם

יכול להיות שמעקב אחרי קובי אדרי במשך תקופה ארוכה יגרור סימפטומים של כאבי ראש קלים, אבל ברגע שמתמכרים קשה להפסיק. כנראה שכבר שמעתם בעבר את צעקות ה"יאבלולו שמבלולו" של אדרי (אולי מטלפון של מישהו שרק ישב לידכם - בכל זאת, קשה לפספס) אבל מתחת לכל הצרחות והבלאגן שהוא עושה, הוא מציע מתכונים מעולים. לאחרונה החל לפרסם סרטונים בהם הוא מסביר לאשתו שהיא דווקא כן יודעת לבשל, ומלמד אותה צעד אחרי צעד איך להכין מנות נפלאות. אסאדו עם תפוחי אדמה, שניצל כשר לפסח, קובה אורז ועראייס - המתכונים של אדרי הם כאלו שתוכלו להכין לצהריים, ועל הדרך ליהנות קצת מהשיגעון.

שיינא

עוקבים: 263K

מומחיות: מינימום מרכיבים, מקסימום בריאות

הכי פופולרי: פיצות מטורטיות עם 1.6 מיליון צפיות

שיינא

שיינא צילום: צילום מסך אינסטגרם

ממבט ראשון, עמוד האינסטגרם של שיינא יראה לכם רגיל לגמרי - עוגות, פנקייקים, פיצות ונשנושים - אבל אם תישארו רגע אחד נוסף תבינו שבעצם הכל בריא. שיינא מציעה לקהל העוקבים שלה מתכונים מופחתים סוכר, טבעוניים, ללא גלוטן, כמעט כל תחליף שתחפשו תמצאו אצלה. בניגוד להרבה בלוגריות בריאות שיבקשו מכם למלא את המטבח בקייל ועדשים שחורות, המתכונים של שיינא הרבה יותר פשוטים ורוב המצרכים הם דברים שיש לכם בבית. אם מתחשק לכם עוגת שוקולד אבל חשוב לכם לשמור על הגזרה, שימו עוקב.

יעל ענבר

עוקבים: 60K

מומחיות: סנדוויצ'ים מוציאי עיניים

הכי פופולרי: כריך חביתה וגבינה עם מיליון צפיות

יעל ענבר

יעל ענבר צילום: צילום מסך אינסטגרם

יעל ענבר לא מוכרת כמו הבלוגרים האחרים ברשימה ואין לה את אותו מספר עוקבים, אבל דווקא בגלל זה הייתי חייבת להכניס אותה לרשימה - הגיע הזמן שתכירו אותה. אני לא בחורה של סנדוויצ'ים או ארוחות בוקר באופן כללי, אבל ענבר הצעירה הצליחה להקים אותי (יותר מפעם אחת) חצי שעה מוקדם יותר כדי להכין את אחד הסנדוויצ'ים המגרים שלה. שום דבר לא מסובך וכנראה שלא תראו פה מתכון שעוד לא הכרתם, אבל הסרטונים של ענבר ממכרים, מגרים ועושים חשק לקום מיד מהספה ולהכין חביתה פלאפית. אתם אמנם תחלמו להיות חברים שלה, אבל בנתיים תסתפקו בלשים לה עוקב.