חדש על המדף גם סיר וגם מחבת פסים: הטריק החדש במטבח שיחסוך לכם שטיפת כלים

רשת סולתם, המתמחה בכלי בישול ואפייה, מציגה בין החידושים הקולינרים הרבים לחג הפסח, מארז סיר מולטי קוק מולטי פונקציונאלי שלושה חלקים, הכולל סיר ומכסה זכוכית, המתאימים יחדיו לבישול מגוון רחב של מאכלים, וכן פלנצ'ה עם פסי גריל העומדת הן בפני עצמה ומשמשת גם היא כמכסה לאותו הסיר לצורך בישול קדרות ומאכלים בתנור

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 11:30 ח בניסן התשפד

גם סיר וגם מחבת פסים: הטריק החדש במטבח שיחסוך לכם שטיפת כלים
סיר מולטי קוק מבית סולתם , צילום: גיל אבירם

כלי בישול ועזרים מולטי פונקציונאליים למטבח הם פריטים שימושיים לכל בשלן חובב או מקצועי שרוצה לחסוך כסף, זמן ומקום אחסון. סולתם מציעה סיר מולטי קוק חדש שיודע לעשות זאת בצורה מיטבית מבלי להתפשר על איכות ואף לייעל את הליך תהליך העבודה, לצורך הכנתם של אינספור מאכלים שונים. כיצד? מארז הסיר כולל שלושה חלקים, אשר הבסיס הוא סיר פלנצ'ה בקוטר 32 ס"מ המגיע עם מכסה זכוכית המאפשר מעקב אחר התקדמות הבישול ללא צורך להרים את המכסה ובו חריר המאפשר יציאת אדים. האביזר השלישי במארז היא פלנצ'ה עם פסי צלייה בתחתיתה, היכולה לעמוד לבדה לצורך בישול סטקיים, ירקות ועוד, כאשר החידוש המקורי והאמיתי הוא היותה מתאימה גם כמכסה אוטם לסיר ההופך אותו בין רגע לכזה המתאים לבישול קדרות ותבשילים בתנור. המארז כולל גם 4 חבקי סיליקון לכל הידיות.

הסיר והפלנצ'ה מיוצרים מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי, ההופך אותם לחזקים ועמידים בשימוש לשנים רבות קדימה, מקנה להם יכולת אגירת חום ברמה גבוהה ומראה מעוצב המתאים גם להגשה למרכז השולחן. ציפוי ה- Non stick food safe עם מראה שיש מונע את הדבקות המזון ומפחית צורך בשימוש בשמן, שומן, מרגרינה או חמאה ולשמירה על הבריאות. הסיר והפלנצ'ה מתאימים שניהם לשימוש בכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה ובתנור עד לטמפרטורה של 220 מעלות. כל חלקי המולטי קוק ניתנים לניקוי קל ומהיר גם במדיח כלים. אינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת וידידותי לסביבה.

המחיר למארז: 349 שקלים.