חדש על המדף הקראנץ' שהטריף את כולם: נחשפו הטעמים החדשים של הגלידה הפופולרית

אחרי שהצליחו לכבוש את המדינה כולה עם קראנץ' בטעם פיסטוק והחלב של הקורנפלקס, חברת גלידות נסטלה משיקה את הטעמים החדשים לקיץ 2024 | האם הם הולכים להיות הטירוף הבא?

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 13:07 ח באדר ב'

הקראנץ' שהטריף את כולם: נחשפו הטעמים החדשים של הגלידה הפופולרית
גלידות נסטלה, צילום: יחצ

בשנים האחרונות חברת הגלידות "נסטלה" הצליחה להטריף את המדינה כולה, כשהשלגונים "קראנץ' בטעם פיסטוק" ו"קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלס" הפכו לפופולריים ומבוקשים בכל רחבי הארץ. כעת בחברת הגלידות מנסים לשחזר את ההצלחה בפעם השלישית ומכריזים על הטעמים החדשים של עונת הגלידות 2023.

הטעם החדש: קראנץ' אלפחורס

הקראנץ' החדש שעתיד לשגע את המדינה הוא קראנץ' אלפחורס - שלגון בטעם ריבת חלב ועוגיות, בציפוי שוקולד לבן עם פצפוצי אורז ושבבי קוקוס קלוי. כמו בפעם הקודמת, מדובר בטעם שהוצע ונבחר על ידי הצרכנים. נסטלה משיקה גלידה חדשה גם בסדרת האקסטרים: טילון אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז - טילון גלידה בטעם שוקולד ואגוזי לוז, עם ריפל שוקולד נוזלי מפנק ומטבע שוקולד חלב עם עוגיות בראוניז.

קראנץ

קראנץ' אלפחורס צילום: גלידות נסטלה

גם טעם המילקה יצטרף לסדרה החדשה: חברת גלידות נסטלה משיקה את מילקה עוגיות חמאה, שלגון וניל עם ממרח עוגיות, שברי עוגיות חמאה וציפוי שוקולד חלב. בגזרת ה-99 קלוריות, משיקה "גלידות נסטלה" מאגדת שוקולד אגוזי לוז - שלגון בטעם שוקולד אגוזים, עם שברי אגוזי לוז מסוכרים וציפוי שוקולד חלב.

סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "חידושים וטעמים שיוצאים מהקופסה"

לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "אנו בגלידות נסטלה גאים לפתוח עוד עונה מרגשת ומפתיעה שמביאה עימה חידושים וטעמים שיוצאים מהקופסה ומספקים לצרכן הישראלי רגע של נחמה בימים טרופים אלו. מצפה לנו עונת גלידות מעניינת במיוחד עם חידושים בכלל המותגים, ולקראת הקיץ יהיו עוד חידושים ושיתופי פעולה מפתיעים".