אחרי טירוף הקראנץ' קורנפלקס - אוזני המן שאתם חייבים לטעום

טעם החלב של הקורנפלקס הפך לאחד הפופולריים בשנה האחרונה, וכעת מצטרף לקולקציית אוזני ההמן החדשה של ביסקוטי. אתם חייבים לטעום ולגלות בעצמכם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 11/03/24 11:35 א באדר ב'

אחרי טירוף הקראנץ' קורנפלקס - אוזני המן שאתם חייבים לטעום
אוזני המן של ביסקוטי. סטיילינג: ענת לבל, צילום: בועז לביא

בשנה האחרונה הגלידה החדשה של נסטלה, קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס, הצליחה לכבוש את האוכלוסייה הישראלית ולהפוך לאחת הגלידות הכי מבוקשות. לקראת חג הפורים חברת ביסקוטי משיקה את קולקציית אוזני ההמן שלה עם חמישה סוגים חדשים - אחד מהם הוא החלב של הקורנפלקס.

קולקציית אוזני ההמן של ביסקוטי

בביסקוטי יציגו השנה אזני המן בעבודת יד מבצק פריך עם טעמי חמאה מושחתים, במגוון מילויים חדשניים ועשירים ובצבעים משמחים כיאה לחג הצבעוני, שיהיו תוספת מושלמת למשלוחי מנות מפנקים. בקולקצייה, אותה יצרה הקונדיטורית רוסלה יונה, ניתן למצוא חמישה סוגים של אזני המן במארזים חגיגיים של 280-300 גרם במחיר של 44 שקלים לאחד.

אוזני המן של ביסקוטי. סטיילינג: ענת לבל

אוזני המן של ביסקוטי. סטיילינג: ענת לבל צילום: בועז לביא

הטעמים החדשים של ביסקוטי הם שוקולד בלגי, פרג הדרים, קורנפלקס עם חלב, מרמלדה ושוקולד לבן ומוקה פקאן. כל אחד מהם מצטיין בבצק פריך ומילוי עשיר, ולמרות שהשוקולד הבלגי הכי דומה לגרסה הקלאסית - אתם חייבים לטעום את אוזני ההמן בטעם קורנפלקס עם חלב. לא תוכלו להפסיק לזלול.

אוזני המן של ביסקוטי. סטיילינג: ענת לבל

אוזני המן של ביסקוטי. סטיילינג: ענת לבל צילום: בועז לביא

כשרות: בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

כתובת: הירקון 67 א.ת. בני ברק/העצמאות 104, נווה עוז החדשה, פתח- תקווה/שושנה דמארי 10, מתחם פיאנו נתניה/מתחם שפיר סנטר, ראש העין/אבני החושן 1, כרמי גת/אור ים סנטר, אור עקיבא.