המחווה המצמררת של רשת בתי הקפה הפופולרית לתצפיתנית שנרצחה

בכירי רשת בתי הקפה "גרג" נחשפו ל"כריך רוני" שהומצא על ידי התצפיתנית רוני אשל ז"ל, שנרצחה בשבעה באוקטובר, והחליטו להוסיף אותו לתפריט כמנת ספיישל לזכרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/24 10:40 א באדר ב'

המחווה המצמררת של רשת בתי הקפה הפופולרית לתצפיתנית שנרצחה
הכריך של רוני, צילום: יחצ

בשבעה באוקטובר החיילת רוני אשל ז"ל הייתה במוצב נחל עוז, שם שירתה כתצפיתנית, ונרצחה במתקפת המחבלים האכזרית. כעת משפחתה עושה הכל בכדי להנציח אותה, וכחלק מכך הם החליטו לחשוף בפני העולם את "כריך רוני". ברשת בתי הקפה "גרג" נחשפו לפוסט שפורסם בעמוד ההנצחה של רוני, התרגשו מהכריך והחליטו להשיק אותו כמנת ספיישל בסניפים.

לזכרה של רוני אשל ז"ל: רשת בתי הקפה "גרג" הוסיפה לתפריט "כריך רוני"

הכריך החדש, כריך בריוש, נוסף לתפריט החדש של קיץ 2024 ויוגש כמנת ספיישל תחת השם "הכריך של רוני". המנה תוגש החל מה-17.3 עד 30.5 בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. לצד המנה "הכריך של רוני" יופיע בתפריט סיפור נפילתה.

משפחתה של רוני אשל ז"ל

משפחתה של רוני אשל ז"ל צילום: יחצ

יריב גניש, מנהל רשת קפה גרג, הזמין את הוריה של רוני לסניף גרג כפר סבא להיותהראשונים לטעום את הכריך של רוני שייכנס כבר השבוע לתפריט החדש. גניש מסר: "תקלנו בפוסט המספר על רוני אשל ז"ל על אהבתה ותשוקתה לאוכל, והרגשתי שזו מחויבותינו למצוא דרכים יצירתיות כדי להמשיך את דרכם של אלו שאינם עוד".

אביה של רוני, אייל אשל, שיתף: "אנחנו כל כך מתרגשים מהמחווה היוצאת דופן של קפה גרג. רוני שלנו אהבה מאוד לבשל ולאפות, ועברנו מנה על שמה שתוגש ברשת מכובדת כמו גרג, המונה מעלה מ-100 סניפים ברחבי הארץ, מהווה עוד דרך יצרתית להנצחתה. אנחנו שמחים כי ההנצחה שלה תהיה חלק מבילוי של אנשים אחרים".

מחיר: הכריך של רוני ברשת קפה גרג עולה 57 שקלים ומוגש עם תוספת סלט אישי.