חדש על המדף מותג המים המינרליים נביעות מתרענן במראה חדש ואחיד לכל המשפחה

נביעות, מותג המים המינרליים המוביל בישראל, משיק נראות חדשה לכלל מוצרי המותג ושפה תקשורתית חדשה. את המהלך החדש מוביל השחקן ויוצר הפרינג' המוערך עמית אולמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/24 13:44 כה באדר א'

מותג המים המינרליים נביעות מתרענן במראה חדש ואחיד לכל המשפחה
הפלוס שבמים , צילום: יחצ נביעות

מותג המים המינרליים נביעות משנה את המראה של כל מוצריו ומחזק את הסלוגן המוכר "נביעות לגוף ולנשמה" על ידי השקת שפה תקשורתית חדשה, בה המסר השיווקי המוביל יהיה "נביעות – מוסיפים פלוס לחיים". כחלק מהמהלך, בנביעות מאחדים את עיצוב הבקבוקים בסדרת המים המינרליים וסדרת המים בטעמים, גם הם על בסיס מים מינרליים, ושתי הסדרות יזכו למראה חדש, אחיד ומרענן.

השפה התקשורתית החדשה תתמקד במסר כי צריך להעלות את מפלס הטוב בחיים שלנו ולשמור על מאזן חיובי ביומיום, וכל לגימה של נביעות נותנת פלוס חיובי שמעלה אותנו למעלה - בין אם מדובר במים מינרליים עם מגנזיום, או נביעות בטעמים עם פלוס של טעם מרענן. בשפה החדשה יוצגו מגוון סיטואציות שמביאות לתודעה את הפלוס שיש לנו בחיים, כמו גם הפלוסים שבשתיית נביעות.

הקונספט הקריאייטיבי מזמין את כל הצופים לראות צד חיובי בכל דבר בחיים בצורה קלילה וקליטה. כדי לעשות זאת נביעות בחרו להתחבר לעולם הספוקן וורד - עולם שמאפשר להעביר מסרים גדולים וחשובים בצורה קליטה שאפשר אפילו לזמזם.

לצורך כך נביעות חברו לאמן הספוקן וורד המוביל בישראל, היוצר, הבמאי והשחקן עמית אולמן, ממייסדיי "'פואטרי סלאם ישראל', המוכר בעיקר מאופרת הראפ "העיר הזאת", אותה כתב, ביים והפיק בעצמו, ובשנה שעברה אף עובדה לסרט קולנוע באורך מלא, בכיכובו של אולמן ושאר כוכבי סצנת הראפ הישראלית. הוא זכה לאחרונה במספר פרסים וביניהם תגלית השנה של פורום מבקרי הקולנוע. לצידו תככב על סט צילומי הפרסומת, גם מוריה אקונס, ששיחקה לצידו בסרט.